پذیرش دانشجو در مقطع دکتری دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد

کدخبر: 2201141

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجو در مقطع دکتری از طریق آزمون سراسری خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، هادی حجت معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان این مطلب گفت: دانشگاه قرآن و حدیث بر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال تحصیلی(97 ـ 98) در مقطع دکتری برای شهرهای قم و تهران دانشجو می پذیرد.

وی به عناوین رشته ها و گرایش ها اشاره کرد و افزود: این رشته ها در مقطع دکتری شامل رشته های: «علوم قرآن و حدیث با کد1576»، «کلام امامیه با کد1654» و «علوم و معارف نهج البلاغه با کد1580» برای اجرا در قم و رشته «مدرسی معارف اسلامی با کد 2299» برای اجرا در شعبه تهران این دانشگاه است.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث به تبیین ضوابط و شرایط پذیرش و تحصیل در این دانشگاه پرداخت و افزود: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، می توانند از امروز دوشنبه 3 اردیبهشت با مراجعه به پایگاه سازمان سنجش و درج کد رشته محل های این دانشگاه در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

حجت یادآور شد: این دانشگاه همچنین بخشی از ظرفیت دکتری خود را با نظارت سازمان سنجش از طریق آزمون های اختصاصی طلاب تکمیل می کند لذا برادران و خواهران طلبه واجد شرایط تا 20 اردیبهشت ماه جاری فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اینترنتی دانشگاه قرآن و حدیث نسبت به ثبت نام در این آزمون اختصاصی اقدام کنند. پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری برای افرادی که دارای شرایط آیین نامه استعدادهای درخشان باشند نیز در این دانشگاه صورت می پذیرد. داوطلبان با مراجعه به سایت دانشگاه و اطلاعیۀ مربوط در صورت داشتن شرایط می توانند تا 20 اردیبهشت مدارک خود را ارسال کنند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث افزود: در این دانشگاه دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد، پژوهشگران و طلاب از تخفیف ویژه در شهریه دکتری برخوردار می شوند. داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس www.qhu.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 7176252-0253 تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: