بروینیک: AZ آلکمار نمی‌تواند جانشینی برای جهانبخش پیدا کند/ او می‌خواهد به بوندس‌لیگا برود

کدخبر: 2201258

کارشناس فوتبال هلند و آلمان معتقد است بال ایرانی AZ آلکمار بهترین بازیکن اردویژه هلند است و به دنبال رفتن به بوندس‌لیگا است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرنولد بروینیک که خود پیش از دوران بازنشستگی اش سابقه بازی در تیم های همچون پی اس وی آیندهوون، مایورکا و هانوفر را در کارنامه اش دارد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» در تمجید از ستاره ایرانی تیم فوتبال AZ آلکمار هلند گفت: مدتی است که به جهانبخش فکر می کنم. او بهترین بازیکن اردویژه هلند است. جهانبخش بازیکنی ارزشمند برای AZ آلکمار است که می تواند در پست های مختلف بازی کند و قادر به چرخش و زدن شوت است. به اعتقاد من AZ آلکمار نمی تواند جانشینی برای او پیدا کند و کار دشواری در این خصوص خواهد داشت.

بروینیک که سابقه دو بازی ملی با پیراهن تیم ملی هلند دارد و اکنون به عنوان کارشناس فوتبالی با چندین شبکه تلویزیونی هلند و آلمان همکاری دارد، تأکید کرد: جهانبخش با 18 گل زده و 12 پاس گل آمار خیلی خوبی این فصل از خود به جای گذاشته است. علیرضا روند خوبی در پیش گرفته و شخصیت مثبتی دارد و می تواند وارد مرحله بعدی دوران حرفه ای خود شود. جهانبخش می خواهد به بوندس لیگا برود که فکر می کنم حضور در آلمان مناسب وی باشد.

کنت پرز، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال دانمارک که سابقه بازی در تیم های AZ آلکمار، آژاکس و پی اس وی آیندهوون را دارد و اکنون به عنوان آنالیزور فعالیت می کند در تأیید حرف های بروینیک اظهار داشت: مدتی است که به شدت هوادار جهانبخش شده ام. او از سرعت خود که عجب سلاحی است، به خوبی استفاده می کند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: