دفاع گواردیولا از دی‌بروینه بعد از شکست مقابل صلاح

کدخبر: 2201267

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به عدم انتخاب هافبک بلژیکی تیم او به عنوان بازیکن برتر لیگ برتر انگلیس در فصل ۱۸-۲۰۱۷ واکنش مثبتی نشان نداد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (یکشنبه) تکلیف عنوان بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر مشخص شد و این عنوان به محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول و آقای گل فعلی رقابت ها تعلق گرفت که اولین فصل حضورش در آنفیلد تجربه می کند.

صلاح در حالی انتخاب شد که برای کسب این جایزه رقبایی سرسخت مانند کوین دی بروینه و داوید سیلوا داشت، دو بازیکنی که سهم بسزایی در قهرمانی این فصل منچسترسیتی در لیگ برتر داشتند و تا چندی پیش خیلی ها آنها را مدعیان اصلی کسب عنوان بهترین بازیکن فصل می دانستند.

گواردیولا در ادامه به شکست خوردن ستاره بلژیکی تیمش کوین دی بروینه در رقابت با محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول در کسب عنوان جایزه بازیکن سال لیگ برتر اشاره داشت و گفت: شما نظر مرا نسبت به این جوایز می داند. اگر دی بروینه نبرده پس تبریک به کسی که آن را برده است. اما اگر نظر مرا بخواهید می گویم که اگر شما عملکرد بازیکنان را طی 9، 10 ماه گذشته تحلیل کنید خواهید دید که هیچ بازیکنی در لیگ برتر از نظر ثبات آن هم در شرایطی که هر سه روز یک مرتبه به میدان رفته، بهتر از دیروینه نبوده است.

گواردیولا ادامه داد: متأسفم که او انتخاب نشد. شاید از نظر آماری کسانی بهتر از او بوده باشند اما به نظر من هیچ بازیکن از دی بروینه بهتر نبود، البته این نظر من است و نظر بازیکنان (رأی دهندگان) ممکن است فرق کند. من دوست دارم اینگونه احساس کنم که دبروینه لایق کسب این عنوان بود. او اما تابستان به عنوان یک قهرمان به خانه اش می رود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: