کسب رتبه ۱۰ دانشگاه رازی بین دانشگاههای جامع کشور

کدخبر: 2201325

معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه از کسب رتبه دهم توسط این دانشگاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در نظام رتبه‌بندی "سای ویژنز ۲۰۱۸" خبر داد.

حجت الاسلام محمدباقر نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه نظام آینده پژوهی علم(سای ویژنز- scivisions) یکی از معتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، مراکز عملی و تحقیقاتی دنیا است، اظهار کرد: براساس جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی آینده پژوهی علم سای ویژنز، دانشگاه رازی کرمانشاه در بین دانشگاه‌های جامع کشور در جایگاه دهم قرار گرفته است.

وی پژوهش، آموزش، همکاری‌های بین‌المللی و فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را اصلی‌ترین شاخص‌های این نظام رتبه‌بندی برای معرفی دانشگاه‌های برتر عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی تصریح کرد: دانشگاه رازی کرمانشاه سال 92 در رتبه دوازدهم و سال 95 در رتبه یازدهم دانشگاه‌های جامع کشور قرار داشت که این رتبه بر اساس جدیدترین نتایج نظام رتبه‌بندی سای‌ویژنز در سال 96 به رتبه دهم ارتقاء یافته و هم اکنون یک پله پایین‌تر از دانشگاه شهید بهشتی تهران و بالاتر از دانشگاه بوعلی همدان قرار داریم.

وی همچنین از تلاش برای افزایش تعداد مقالات و مجلات معتبر دانشگاه رازی در سال 97 خبرداد و افزود: علاوه بر این، پیگیر راه اندازی دو پژوهشکده تخصصی در این دانشگاه هستیم.

نجفی یادآور شد: افزایش تعداد طرح‌های کاربردی و تقاضامحور از دیگر برنامه‌های دانشگاه رازی در سال 97 است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: