معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد اعلام کرد؛

برگزاری نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در شهریور ۹۷ در گناباد

کدخبر: 2201330

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد گفت: نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران در روزهای ۶ و ۷ شهریور ماه ۹۷ در این دانشگاه برگزار می‌شود.

محمدرضا تمامگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه‌ها برگزاری کنفرانس‌ها و همایش بوده و دانشگاه آزاد اسلامی گناباد توانسته با برگزاری کنفرانس‌ها و همایش‌های متعدد ملی به این رسالت خود جامه علم بپوشاند.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و امکاناتی همانند آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته و کم‌نظیر مهندسی و فنی، کادر مجرب هیئت علمی در رشته‌ها و گرایش‌های متعدد برق از کاردانی تا دکتری تخصصی که در واحد دانشگاهی گناباد وجود دارد این افتخار را داشته‌ایم که هشت کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران را برگزار کنیم که این مهم یکی از شاخص‌ها و نقاط قوت واحد گناباد در زمینه مهندسی برق است که در کشور شناخته شده و همه به آن اذعان دارند و از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد خاطرنشان کرد: در کنفرانس‌ها و همایش‌هایی که تاکنون در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد برگزار شده سعی بر آن بوده است تا تبادل نظر و به اشتراک گذاشتن تجربیات، تبادل دستاوردهای جدید و توسعه همکاری‌های علمی و ارتقای سطح علمی شرکت کنندگان مدنظر قرار بگیرد ضمن اینکه آورده‌های زیادی نیز این کنفرانس‌ها برای دانشگاه و شهرستان داشته است.

وی با بیان اینکه نهمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونک ایران با حضور اندیشمندان و پژوهشگران برجسته کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه، فراهم آوردن محیطی مناسب برای عرصه آخرین دستاوردهای علمی مهندسان و دانشجویان، ایجاد بستری مناسب برای تعاملات علمی و صنعتی و ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

تمامگر ادامه داد: این کنفرانس با محوریت نظریه کنترل و کاربردهای آن در مهندسی برق برگزار می‌شود و انجمن‌های علمی کنترل و ابزار دقیق ایران، سیستم‌های هوشمند، انجمن علمی فازی ایران به عنوان حامیان همکاری خواهند داشت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی گناباد همچنین گفت: در کنفرانس نهم نسبت به کنفرانس‌های قبلی برق، مزیت‌ها و تفاوت هایی را شاهد خواهیم بود که داشتن نمایه ISC، بخش دریافت اختراعات و ایده‌های مختلف در زمینه نورپردازی هوشمند همراه با اهدای جوایز به طرح‌های برتر، تخصصی شدن موضوعات کنفرانس با محوریت نظریه کنترل از جمله تمایزها و مزیت‌های آن خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: پذیرش مقالات که با موضوعات مهندسی برق و کاربرد مهندسی کنترل در علوم پزشکی است از اول اردیبهشت تا 30 تیرماه 97 است و هیئت داوران کنفرانس نیز همانند کنفرانس قبلی از دانشگاه‌های معتبر کشور تشکیل خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: