رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

تبدیل دانشگاه آموزش‌محور به کارآفرین در دستور کار است

کدخبر: 2201412

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: تبدیل دانشگاه آموزش‌ محور به دانشگاه کارآفرین در دستور کار سال ۹۷ قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دکتر مهدی ملک نژاد در دیدار با اساتید دانشکده فنی و مهندسی و هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، اظهار کرد: دانشکده فنی و مهندسی با توجه به حجم دانشجو و ظرفیتی که دارد، می‌تواند با انجام پروژه‌های برون دانشگاهی در امور اقتصاد دانش بنیان الگو و نمونه سایر دانشگاه‌ها باشد.

وی، مدیریت منابع، مهندسی فضاها و شناسایی مکان‎های مختلف برای تجمیع از جمله تخلیه سازمان مرکزی میثاق و انتقال به پردیس دانشگاه را از جمله اقدامات صورت گرفته در سال گذشته دانست و گفت: دانشگاه آزاد مشهد باید با استفاده از امکانات و ظرفیت‌های موجود در جهت برندسازی فعالیت خود را آغاز نماید و شاخص و الگو سایر دانشگاه‌ها شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، بر استفاده از خرد جمعی بدون وابستگی به سیاست در مدیریت تاکید کرد و افزود: مدیریت جدید دانشگاه، مدیریت باز است و همکاری اساتید را می‌طلبد تا با ایجاد امنیت فکری زمینه ورود اساتید و دانشجویان را به حوزه‌های مختلف و استفاده از آزمایشگاه‌های همکار برای انجام تحقیقات آزمایشگاهی را تسهیل و فراهم نماید .

ملک نژاد تصریح کرد: در حوزه صنعت و معدن تفاهم نامه‌های زیادی در سال گذشته منعقد شده است؛ درحوزه نفت نیز ورود یافته‌ایم و پروژه‌های مشترکی در این خصوص در حال انجام است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: