رئیس مجلس دانش‌آموزی خبر داد

ارائه ۲ طرح «مدرسه سبز» و «مدرسه محیط‌یار» به سازمان محیط زیست

کدخبر: 2201415

رئیس مجلس دانش‌آموزی گفت: ۲ طرح «مدرسه سبز» و «مدرسه محیط‌یار» از سوی مجلس دانش‌آموزی به سازمان محیط زیست ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدعرفان زاهدی رئیس مجلس دانش‌آموزی در استودیو الفبا به برگزاری مجمع پایانی دوره هشتم مجلس دانش‌آموزی در روزهای چهارم و پنجم اردیبهشت ماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: دانش‌آموزان حاضر در مجلس دانش‌آموزی طی یک انتخابات آزاد و با رأی سایر دانش‌آموزان انتخاب می‌شوند که در هر دوره ۱۵۰ دانش‌آموز در این مجلس حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان مجلس دانش‌آموزی نماینده تمام دانش‌آموزان هستند، گفت: تمام دغدغه ما این است که مشکلات دانش‌آموزان را بررسی کنیم و به عبارت دیگر مسئولان در مجلس دانش‌آموزی، مشکلات دانش‌آموزان را از زبان دانش‌آموزان می‌شنوند.

زاهدی در این نشست ضمن عرض اردات به شهدا و ایثارگران بیان داشت: اگر ما امروز در تریبون مجلس دانش‌آموزی حضور داریم و می‌توانیم در کمال آرامش به حل مسائل‌مان بپردازیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم، مرهون خون شهدا و دلامردی ایثارگران است.

وی با تأکید بر این نکته که افتخار می‌کنیم شجاعت در نمایندگان مجلس دانش‌آموزی است، افزود: شجاعت در نمایندگان مجلس دانش‌آموزی است که از کمبودها و کاستی‌ها انتقاد می‌کنند و به ارائه پیشنهاد می‌پردازند.

رئیس مجلس دانش‌آموزی به کمیسیون‌های مجلس دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: «ورزش و سلامت»، «علمی و آموزشی»، «فرهنگی و هنری»، «اجتماعی و تربیتی» و «ارتباطات و فناوری» و «محیط زیست»، ۵ کمیسیون ما هستند.

وی با بیان اینکه کمیسیون محیط زیست، کمیسیون ویژه مجلس دانش‌آموزی است، ادامه داد: با همکاری سازمان محیط زیست، این کمیسیون ویژه ایجاد شد و دو طرح «مدرسه سبز» و «مدرسه محیط‌یار» به سازمان محیط زیست ارسال شده است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: