نجفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترکیب تیم اقتصادی دولت کارآمد و متناسب با شرایط امروز کشور نیست

کدخبر: 2201608

عضو فراکسیون امید گفت: ترکیب تیم اقتصادی دولت کارآمد، مؤثر و متناسب با شرایط امروز کشور نیست.

محمدرضا نجفی عضو فراکسیون امید در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره انتقاد از عملکرد دستگاه های نظارتی و دولتی، گفت: صرف نظر از انگیزه های آقای روحانی در انتقاد به این دستگاه ها بیان بخشی از مشکلات و مسائل مردم به هنگام و خوب بود.

وی با بیان اینکه مدیران با پذیرش مسئولیتی موظفند آن را در تمام جهات انجام دهند، افزود: اگر نمی توانند بنابر دلایلی مانند ترس کار کنند باید از مسئولیت خود کنار بروند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: ملاحظات فردی، جناحی، گروهی گاهی باعث شده تا مدیران از مسئولیت های وجدانی، ایمانی، حرفه ای و تخصصی خود عدول کرده و در تحقق آرمان های مورد انتظار و به حق مردم دچار مشکل شویم.

نجفی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا با وجود انتقاد رئیس جمهور به عدم کنترل بازار ارز می توان به تغییر سیف امیدوار بود، اظهار کرد: معتقدم ترکیب تیم اقتصادی دولت کارآمد، مؤثر و متناسب با شرایط امروز کشور نیست.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه بانک مرکزی در دو مأموریت اصلی خود موفق نبوده است، افزود: بخشی از مشکلات امروز به نتایج عملکرد این بانک باز می گردد و همچنین جامعه نتوانست برداشت دقیق و صحیحی نسبت به شرایط کشور، اوضاع زندگی و آینده خود به دلیل ضعف بانک مرکزی داشته باشند تا متناسب با آن برنامه ریزی های معیشتی، کاری و اقتصادی انجام دهند.

وی تأکید کرد: بانک مرکزی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و سازمان برنامه و بودجه ترکیب خیلی مطلوبی به لحاظ عملکردی و برداشتی نداشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: