تعطیلی مدارس نشویل در پی تیراندازی مرگبار اخیر

کدخبر: 2201845

مدارس دولتی شهر نشویل آمریکا پس از تیراندازی شب گذشته، به دلایل امنیتی روز دوشنبه تعطیل شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، در پی تیراندازی مرگبار شب گذشته در رستوران «وافل هاوس» شهر نشویل، که 7 کشته و زخمی بر جای گذاشت، مدارس دولتی این شهر در ایالت تنسی روز دوشنبه تعطیل شدند.

یک مقام رسمی این شهر در صفحه فیس بوک خود اعلام کرد تمام مدارس دولتی نشویل و مناطق اطراف شبانه بررسی شدند و قبل از بازگشایی مدارس دوباره کنترل خواهند شد. ماموران امنیتی نیز در ایستگاه اتوبوس های مدرسه مستقر خواهند شد.

تعداد زیادی از نیروهای پلیس و اف بی آی در جست وجوی «تراویس رینکینگ»، مهاجم 29 ساله حادثه تیراندازی مرگبار نشویل هستند. شب گذشته رینکینگ در حالی که تنها یک کت به تن داشت به شمت یکی از شعبه های رستوران زنجیره ای «وافل هاوس» در نشویل حمله کرد، 4 نفر را به قتل رساند و 3 نفر را مجروح کرد. شرایط جسمانی دو تن از مجروحان وخیم اعلام شده است. طبق گفته پلیس او کتش را که شامل مهمات اضافی بوده به کناری انداخته، اما پلیس می گوید او همچنان مسلح است.

اداره تحقیقات ایالت تنسی آمریکا روز گذشته تراویس رینکینگ را به فهرست 10 فرد تحت تعقیب در این کشور اضافه کرد. مقامات آمریکا برای اطلاعاتی که به بازداشت او کمک کند جایزه نقدی تعیین کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: