با تسلط بر مرز فرانسه-ایتالیا؛

افراطیون فرانسوی ورود مهاجران به فرانسه را متوقف کردند

کدخبر: 2201849

گروهی از افراطیون فرانسوی با تسلط بر مرز این کشور با ایتالیا و انجام اقدامات نمادین از ورود مهاجرین به فرانسه جلوگیری کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورو نیوز، صدها نفر از فعالان جنبش «نسل هویت طلب» فرانسه، با حضور در مناطق کوهستانی مرزی با ایتالیا، به صورت نمادین گذرگاه‌های ورود پناهجویان به فرانسه را بستند.

این افراد با اجاره بالگردهای تفریحی در کوه‌های آلپ عملیات دیده‌بانی نمادین اجرا کردند و از حرکت «میهن پرستانه» خود فیلم‌ گرفتند.

قدرت‌ نمایی کم‌سابقه راست‌گرایان افراطی در فرانسه واکنش‌های بسیاری را در برخی رسانه‌های این کشور برانگیخته است. مجله ماریان از «تساهل و تسامح» عجیب وزیر کشور و فرمانداری در برابر این قانون شکنی در روز روشن ابراز شگفتی کرد.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز با اشاره به ورود پلیس به صحن دانشگاه تولبیاک در حومه پاریس، از انفعال نیروهای انتظامی فرانسه در برابر راست‌گرایان افراطی به شدت انتقاد کرده اند.

دیروز یکشنبه نیز در پاسخ به این «قدرت‌نمایی» راست افراطی، گروه‌های طرفدار حقوق مهاجران و اعضای چند سازمان چپ افراطی در مرز فرانسه با ایتالیا راهپیمایی کردند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: