تداوم محاکمه فداییان آیت الله شیخ عیسی قاسم؛

دادگاه بحرین ادامه محاکمه ۲۸۶ فدایی را به ۲۵ اردیبهشت موکول کرد

کدخبر: 2201929

محاکمه فداییان آیت الله شیخ عیسی قاسم همچنان جریان دارد و دادگاه آل خلیفه ادامه روند محاکمه را به ۲۵ اردیبهشت ماه موکول کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های بحرینی، دادگاه بحرین امروز دوشنبه ۲۳ آوریل (۳ اردیبهشت)ضمن تشکیل جلسه؛ ادامه محاکمه فداییان آیت الله عیسی قاسم را به ۱۵ ماه مه (۲۵ اردیبهشت) موکول کرد.

۲۸۶ تن از فداییان آیت الله شیخ عیسی قاسم که به نشانه اعتراض به اقدام ال خلیفه به محاکمه و سلب تابعیت از شیخ، به مدت یکسال مقابل منزل ایشان در منطقه الدراز تحص نموده بودند خرداد ۱۳۹۶ با هجوم نیروهای نظامی آل خلیفه بطور دست جمعی بازداشت شده و ۵ تن از آنان نیز در این هجوم به شهادت رسیدند.

اول بهمن ۱۳۹۶ جمعی ۱۴۰ نفره از این ۲۸۶ فدایی بطور موقت با پرداخت وثیقه آزاد شدند اما محاکمه تمامی فداییان -چه افراد آزاد شده و چه افراد در بازداشت- تا کنون ادامه دارد. این در حالیست که بازداشت شدگان الدراز از لحظه بازداشت مورد آزار و اذیت و تجاوزات حقوقی شدیدی قرار گرفته اند.

دادگاه در جلسه امروز به شنود شهادت های ۱۰ نفر شاهد اثبات که به بیان شهادت های خود علیه این فداییان پرداخته اند نشسته و ادامه شنود شهادت ها به جلسه بعد موکول شده است.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: