گزافه‌گویی‌های وزیر صهیونیست علیه ایران و سوریه

کدخبر: 2201931

وزیر امور زیرساخت و انرژی رژیم اسرائیل در لفاظی جدید مدعی شد در صورت هرگونه حمله نظامی، رئیس جمهور سوریه بهای آن‌را می‌پردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک وزیر صهیونیست روز دوشنبه رئیس جمهور سوریه را تهدید کرد که اجازه استفاده از قلمروی کشورش را به دیگران برای حمله به اسرائیل ندهد.

« یوال اشتانیتز» وزیر امور زیرساخت و انرژی رژیم صهیونیستی امروز به روزنامه «یدیعوت آحارانوت» گفت: « اگر " بشار اسد" رئیس جمهور سوریه اجازه دهد که ایران و دیگران از خاک این کشور به اسرائیل حمله کنند، او عواقب این کار را می‌پردازد.»

وی مدعی شد: «اسد با اینکار رژیم و موجودیت خود را به خطر می‌اندازد.»

پیشتر هم وبگاه « دبکا فایل » وابسته به محافل امنیتی این رژیم با اشاره به آماده‌سازی ارتش رژیم صهیونیستی برای هرگونه درگیری احتمالی با محور مقاومت در سوریه، نوشته بود: «نیروهای اسرائیل در مرزهای شمالی با سوریه و لبنان اکنون بیشتر از هر زمانی در تاریخ در آماده‌باش و هستند».

در ادامه لفاظی‌های مقام‌های رژیم اشغالگر قدس علیه ایران ، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گفته بود که با هرگونه تهدیدی از سوی ایران مقابله خواهیم کرد.

ظریف وزیر خارجه ایران در مصاحبه با شبکه خبری «سی. بی. اس » رژیم صهیونیستی را ناقض قواعد بین‌المللی خوانده بود.

نتانیاهو در واکنش به این سخن ظریف گفت: «او وزیر خارجه کشوری است که پهپاد مسلح به سمت اسرائیل روانه و موشک به عربستان سعودی شلیک می‌کند.»

انتهای پیام/م

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: