کیهیل: تلاش می‌کنیم در فینال جام قهرمانی را بالای سر ببریم

کدخبر: 2202088

مدافع چلسی می‌گوید تلاش می‌کند تا امسال هر طور شده قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورند.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس چلسی برابر ساوتهمپتون به میدان رفت و با دو گل به برتری رسید. حالا چلسی باید در دیدار نهایی جام حذفی برابر منچستریونایتد به میدان برود.

گری کیهیل که سال گذشته در جریان قهرمانی چلسی در لیگ برتر نقش مهمی داشت، در این فصل با افت فاحشی روبه‌رو شد و حضور در ترکیب اصلی را از دست داد. این بازیکن درباره بازگشت به ترکیب چلسی و حضور در دیدار نهایی گفت: جو بازی مانند یک فینال بود. نتیجه‌ مورد نظر را کسب کردیم و در حال‌ حاضر احساس فوق‌العاده‌ای داریم. شما از بعد از خوشحالی گل ما می‌توانید درک کنید که چطور برای ما این بازی اهمیت داشت. ساوتهمپتون تیم آماده‌ای محسوب می‌شود. طبیعی است خیلی خوشحال باشیم که توانستیم حریف را در ۲ بر صفر شکست بدهیم. گل اولیویه ژیرو اهمیت زیادی برای این برد داشت. این گل خیلی خاص بود. او با کلاس بالای فوتبالش توانست گلزنی کند و ما را به سمت پیروزی سوق بدهد.

او در ادامه گفت: خوشحالم در این دیدار فرصت بازی به من داده شد و توانستم در ترکیب تیمم به میدان بروم. ما تلاش می‌کنیم در دیدار نهایی برنده شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. هدف فوتبال بازی کردن همین است که شما بتواند قهرمان شوید. اگر چیزی در چلسی وجود داشته باشد که ما به آن افتخار کنیم، روحیه تیمی بالایی است که در بازی‌ها و تمرینات داریم. همه از حضور در چلسی خوشحال هستند و از حضور در تیم لذت می‌برند. کمی فشار روی ما قرار دارد. می‌خواهیم این فشار را با قهرمانی از روی خودمان برداریم.

به گزارش ایسنا، آخرین باری که یک تیم انگلیسی توانست دو سال پیاپی قهرمان لیگ برتر انگلیس شود، منچستریونایتد در سال ۲۰۰۸ بود که با هدایت الکس فرگوسن بود که به این مهم دست یافت. بعد از آن هیچ تیم انگلیسی نتوانست از قهرمانی خودش در لیگ برتر دفاع کند. این‌ در حالی است که نزدیک به یک دهه از آن تاریخ می‌گذرد. امسال نیز چلسی نتوانست عملکرد سال قبل خود را تکرار کند و شاید حتی نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: