هندرسون: تقابل با ده‌روسی جذاب و باورنکردنی است

کدخبر: 2202090

کاپیتان لیورپول بسیار مشتاق است تا برابر دنیله ده‌روسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از ساکرنت، دو تیم لیورپول و رم امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آنفیلد برگزار کننده اولین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

جردن هندرسون، کاپیتان تیم لیورپول درباره تقابل با ده‌روسی هم‌پست خود در تیم رقیب، گفت‌: ده‌روسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او سال‌ها در رم بوده و اهمیت زیادی در تیم رقیب دارد. قطعا یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایتالیایی در این سال‌های اخیر که سراغ دارم اوست. من بی صبرانه منتظر هستم تا با او روبرو شوم چون بازیکنی بزرگ و قابل احترام است.

کاپیتان تیم لیورپول در ادامه‌ صحبت‌های خود ‌گفت: در بازی در لیگ قهرمانان اروپا یعنی بازی با بهترین‌های قاره و در حال‌ حاضر رم یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های قاره اروپا محسوب می‌شود. آنها با شایستگی به این مرحله راه یافتند ولی ما در خانه بازی می‌کنیم و باید فوتبال همیشگی خودمان را به نمایش بگذاریم. یک آزمون بزرگ پیش رو داریم. همان طور که برابر منچسترسیتی بازی کردیم در این بازی هم باید با همان صلابت و قدرت به میدان برویم و من امیدوارم شانس با ما یار باشد و بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم صعود کنیم.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب بایرن مونیخ در خانه پذیرای تیم رئال مادرید است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: