تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

کدخبر: 2202117

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر رنجبرزاده متن این تذکرات را به شرح زیر قرائت کرد:

محجوب نماینده تهران و رنجبرزاده و خانم جلودارزاده و قاضی‌پور به رییس‌جمهور: چرا کالاهای قاچاق کشف شده را علیرغم فتوای مقام معظم رهبری آتش نمی‌زنید، چرا با قاچاقچیان مماشات می‌کنید؟

ابطحی نماینده خمینی‌شهر به وزرای صنعت، معدن و تجارت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت جلوگیری از انحلال شرکت پلی اکریل اصفهان.

تاج‌الدین به همراه پنج نفر از نمایندگان به وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی: اجرای ماده ۱۱۱ قانون تامین اجتماعی در خصوص افزایش مستمری بازنشستگان.

پژمان‌فر نماینده مشهد به رییس‌جمهور: لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیس بام و رسیدگی به وضعیت مال‌باختگان.

ابطحی نماینده خرمشهر و رنجبرزاده به رییس‌جمهور و وزیر امور خارجه: ضرورت اتخاذ دیپلماسی فعال برای اخذ حقابه ایران از ترکیه و از افغانستان.

ذوالقدر نماینده میناب به وزیر بهداشت و درمان: اقدام لازم برای ارتقای مجتمع آموزش سلامت میناب به دانشگاه علوم پزشکی میناب.

حسینی، زرآبادی و چنارانی نمایندگان تهران، قزوین و نیشابور به اتفاق ۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت برخورد قاطع با مامورین خاطی گشت ارشاد.

قاضی‌پور به اتفاق ۵۰ نفر از همکاران به رییس‌جمهور: تسریع در راه‌اندازی کارخانه هواپیماسازی ایران ۱۴۰ بعد از تعطیلی سال‌های اخیر.

ذوالقدر نماینده میناب به رییس‌جمهور: اقدام لازم برای بخشش کامل سود مشارکت و دیرکرد وام بانک مسکن مهر عدالت ایران.

وقفچی نماینده زنجان به وزیر نیرو: تسریع در اتمام پروژه سد مشمپا جهت تامین آب شرب ۲۳۰ روستا، به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در اجرای پروژه راه بناب، طارم و منجیل، به وزیر کشاورزی: ساماندهی کود اوره در کشور بخصوص در شهرستان طارم.

نقوی‌حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی: تکمیل پروژه جاده ورامین به جوادآباد جهت ایجاد امنیت مردم.

سالک نماینده اصفهان به معاون اول رییس‌جمهور و وزیر نیرو: با عنایت به مصوبات شورای عالی آب، هر چه سریعتر با قدرت تیم اجرایی را تایید و نسبت به برخورد با برداشت‌های بی‌رویه بارگذاری جدید در بالادست اصفهان اقدام نمایید.

حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر به وزیر کشور: بررسی کنید مبنای دریافت مبلغ ۱۰ هزار تومان توسط سازمان ثبت‌ احوال برای دادن آدرس محل سکونت چیست، چرا به هر بهانه‌ای دستگاه‌ها دست در جیب مردم می‌کنند.

مختار به اتفاق نمایندگان اهواز و ۹ نفر از همکاران به رییس‌جمهور: تعیین تکلیف خودروهای خریداری شده شهروندان در مناطق آزاد اروند اقدام کنید.

محجوب، ‌رنجبرزاده و فراهانی نمایندگان ارومیه، تهران و قم به وزیر بهداشت و درمان: اقدامات موثر علیه توسعه اعمال دخانیات از وظایف ذاتی وزارتخانه است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: