با حضور معاون وزیر

آیین معارفه مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد

کدخبر: 2202121

آیین معارفه مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران و کارکنان حوزه معاونت فرهنگی در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، آیین معارفه محمد هادی عسکری مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیران و کارکنان حوزه معاونت فرهنگی در سالن شهید مفتح وزارت علوم برگزار شد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در آغاز این نشست از خدمات فضل الله ایرجی کجوری، مدیرکل سابق پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی تجلیل کرد و در ادامه به بیان ویژگیهای فعالیت فرهنگی و معرفی مدیرکل جدید امور فرهنگی وزارت علوم پرداخت.

وی اظهار داشت: فعالیت فرهنگی سخت و پیچیدگی های خاصی دارد و مسئولیت در این بخش نیاز به توانمندی هایی دارد که این توانمندی ها صرفاً در افراد دارای تجربه فعالیت فرهنگی در صف و ستاد و دارای تخصص و دانش وجود دارد.

غفاری اظهار داشت: برای نیل به موفقیت در حوزه فرهنگی باید درکل مجموعه فرهنگی وزارت علوم و دانشگاهها همدلی و همکاری موجود را افزایش دهیم و با جدیت بیشتری با یکدیگر تعامل کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در خصوص محمد هادی عسکری، مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: وی در دانشگاه ها و ستاد وزارت علوم مسئولیت فرهنگی داشته است و آشنایی وی با جنس فعالیت فرهنگی نوید بخش موفقیت و کارنامه خوب در آینده است.

در ادامه این نشست، محمد هادی عسکری مدیر کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تجلیل از حسن اعتماد معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم گفت: باید حمایت از اندیشه ورزی نخبگان دانشگاهی و تثبیت دانشگاه نوین اسلامی ایرانی از اهداف کلان وزارت علوم باشد.

وی با تاکید بر افزایش مشارکت دانشجویان در همه شوون دانشگاه گفت: برای توفیق فعالیت های فرهنگی در دانشگاهها باید به آموزش مستمر کارشناسان فرهنگی به عنوان یک اصل مهم توجه کنیم.

عسکری در ادامه سخنان بر ضرورت پاسخگویی مدیران فرهنگی دانشگاه ها به دانشجویان، مسئولیت پذیری بیشتر دانشجویان و تفکیک حوزه سیاسی از حوزه فرهنگی تاکید کرده و حاکمیت قانون را ضرورت فعالیت فرهنگی نام برد.

فضل الله ایرجی کجوری، مدیرکل سابق پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی نیز در سخنان کوتاهی از فعالیت در حوزه فرهنگی به دوران شیرین مسئولیت خود یاد کرد و از همکاری همه مدیران و کارکنان حوزه فرهنگی وزارت علوم و دانشگاه ها با وی در زمان تصدی مسئولیت قدردانی کرد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در حکمی محمد هادی عسکری را به عنوان مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی منصوب کرد.

همچنین غفاری در حکم جداگانه ای، فضل الله ایرجی کجوری را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: