موسوی لارگانی در تذکر شفاهی

آقای رئیس جمهور هیچ خیری از اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه برای شما و دوستانتان نیست؛ از این کار دست بردارید

کدخبر: 2202138

نماینده مردم فلاورجان در مجلس گفت: از اختلاف‌افکنی بین ارتش و سپاه و لفاظی در مورد این موضوع امنیتی دست بردارید، در این تفرقه‌افکنی هیچ خیری برای شما و دوستانتان نیست. سپاه بصیر و ارتش مقتدر به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست هم حافظ امنیت کشور هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس سیدناصر موسوی لارگانی در تذکر شفاهی خود در نشست علنی امروز مجلس (سه شنبه، 4 اردیبهشت 97) با تبریک روز پاسدار و روز جانباز گفت: از دولت و به ویژه رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید می خواهم تا به وضعیت معیشتی و درمانی جانبازان که روز به روز به علت عدم رسیدگی بدتر و بحرانیتر می شود رسیدگی کنند. وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: از اختلاف افکنی بین ارتش و سپاه و لفاظی در مورد این موضوع امنیتی دست بردارید، در این تفرقه افکنی هیچ خیری برای شما و دوستانتان نیست. سپاه بصیر و ارتش مقتدر به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست هم حافظ امنیت کشور هستند. نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی اگر دلسوز ارتش هستید چرا پنج سال است نسبت به افزایش حقوق کارکنان این نیرو اقدامی نمی کنید؟ چرا قانون مصوب مجلس در باره افزایش حقوق بازنشستگان ارتش را اجرایی نمی کنید؟ چرا حقوق کارکنان نیروی انتظامی افزایش پیدا نمی کند و وقتی مصوبات مجلس را اجرا می کند و یا با بدحجاب مقابله می کند مورد هجمه واقع می شود؟ موسوی لارگانی خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: چرا حق التدریس فرهنگیان را پرداخت نمی کنید؟ آقای نوبخت چرا هنوز و بعد از دادن وعده و وعید به فرهنگیان هنوز به تعهدتان عمل نمی کنید؟

وی افزود: بحران زاینده رود باعث شده تا اصفهان و فلاورجان که روزگاری نه چندان دور مهاجرپذیرترین مناطق بوده حالا به کویری تبدیل شده و در صورت ادامه سوء مدیریت های موجود کل ساکنین باید به فکر مهاجرت معکوس باشند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، آقایان دولتی جلسه درمانی و گفتار درمانی حلال مشکلات زاینده رود نیست، وزارت نیرو مسئول مستقیم این بحران است و شخص وزیر باید تبعات اجتماعی، امنیتی و نزاع های بین استانی را پاسخ دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: