حبیبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تحقق جوان باوری در هلال احمر با مشارکت و فعالیت آن ها میسر است/ انتخابات کانون‌های دانشجویی بزودی برگزار می شود

کدخبر: 2202589

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: تحقق جوان باوری در هلال احمر با حضور و مشارکت مستمر جوانان در این مجموعه میسر است.

مسعود حبیبی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز برگزاری دومین دوره کانون های جوانان دانشجویی هلال احمر از هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 800 کانون دانشجویی هلال احمر در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند و دبیران کانون های دانشجویی در انتخابات فوق کاندید شده و در این انتخابات رقابت می کنند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تاکید کرد: پس از برگزاری انتخابات در کانون های دانشجویی در مجامع کانون های جوانان در استان ها، نفرات برگزیده ای که بیشترین آرا را به خود اختصاص دهند، در جلسات و فعالیت های حوزه جوانان در سازمان جوانان حضور پیدا کرده و در برنامه ریزی های مربوط به این سازمان مشارکت خواهند داشت.

حبیبی یادآور شد: نقش آفرینی جوانان در کانون های جوانان بسیار مهم و قابل توجه است و تحقق جوان باوری در سازمان جوانان و جمعیت هلال احمر و مشارکت آن ها در امور این سازمان، از جایگاه ارزشمندی برخوردار است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: