آموزش معارف دفاع مقدس به دبیران پرورشی و آمادگی دفاعی

کدخبر: 2202693

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: سال گذشته ۳۵ عنوان کتاب در رابطه با دفاع مقدس از سوی این بنیاد حمایت و چاپ شد.

عبدالرضا قیصری در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: برنامه‌ داریم که در سال جدید از آثار بیشتری در حوزه دفاع مقدس حمایت کنیم. پیش‌بینی می‌شود که در نیمه اول سال ۹۷، ۱۵ عنوان کتاب به چاپ برسد. این کتاب‌ها در موضوعات مرتبط با کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، شعر، زندگی‌نامه و زندگی‌نامه داستانی هستند که محور همه آن‌ها را دفاع مقدس تشکیل داده است.

وی خاطر نشان کرد: رویکرد معاونت ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس این است که در سال ۹۷ به اقشاری بپردازیم که کمتر در رابطه با آن‌ها نقش‌شان در دفاع مقدس بازگو شده است. در این میان بانوان بیشترین سهم را دارند.

قیصری گفت: کار جدیدی که قرار است انجام شود این است که با حضور در مدارس، دفاع مقدس را برای دانش‌آموزان بازگو کنیم. در این میان مربیان آمادگی دفاعی و دبیران پرورشی دوره‌های مخصوصی در رابطه با معارف دفاع مقدس خواهند دید.

وی در پایان یادآور شد: آمادگی این را داریم که جشنواره خاطره‌نویسی و شعر دفاع مقدس را در سال جدید برگزار و فراخوان آن را در سوم خردادماه منتشر کنیم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: