دانشگر: زمانی که نیاز به حمایت مالی داشتیم، باشگاه سایپا بی‌تفاوت بود/ طوری صحبت می‌کنند که انگار صددرصد به ما پول داده‌اند

کدخبر: 2202790

مدافع میانی تیم فوتبال سایپا گفت: زمانی که نیاز به حمایت مالی داشتیم، باشگاه سایپا بی‌تفاوت بود و این موضوع گاهی اوقات بازیکنان را بی‌انگیزه می‌کرد.

محمد دانشگر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نتیجه سایپا در هفته بیست ونهم لیگ برتر گفت: ما در بازی با گسترش فولاد خیلی تلاش کردیم که سه امتیاز را بگیریم، ولی متأسفانه بدشانس بودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. از سوی دیگر حریفان ما هم برنده شدند و کارمان برای نایب قهرمانی کمی سخت شد. البته در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و من امیدوارم که سپاهان و نفت تهران در بازی هفته آخر برابر استقلال و ذوب آهن بی تفاوت نباشند.

وی در ادامه افزود: ما همچنان برای کسب مقام نایب قهرمانی شانس داریم، ولی اگر به جایگاه دومی نرسیم، می توانیم روی کسب سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا حساب باز کنیم. البته این در شرایطی است که استقلال بتواند قهرمان جام حذفی شود و امیدوارم که این اتفاق رخ دهد.

دانشگر در مورد وضعیت خودش برای فصل آینده گفت: قرارداد من با سایپا تمام شده و هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته ام. چند پیشنهاد هم دارم که باید در نهایت بهترین تصمیم را بگیرم. در ابتدای فصل هم پیشنهادهایی بهتر از سایپا داشتم، اما به خاطر علی دایی این تیم را انتخاب کردم. متأسفانه امسال بابت مسائل مالی خیلی اذیت شدیم و زمانی که نیاز به حمایت مالی داشتیم، مسئولان باشگاه سایپا بی تفاوت بودند و در این زمینه مورد حمایت قرار نگرفتیم.

مدافع سایپا همچنین خاطرنشان کرد: ما شانس زیادی برای نایب قهرمانی داشتیم و باشگاه می توانست با دادن بخشی از باقیمانده قراردادها یا تعیین پاداش های خوب، انگیزه بازیکنان را بالا ببرد، ولی این اتفاق رخ نداد. الان هم 30 تا 40 درصد قراردادها را نداده اند که این برای بازیکنان جالب نیست. مسئولان باشگاه هم طوری صحبت می کنند که انگار صددرصد به ما پول داده اند، این در حالی است که مبالغ قرارداد بچه ها هم پایین است.

دانشگر در پایان گفت: خیلی از تیم ها که در جدول پایین تر از ما هستند تا الان 80 درصد پول گرفته اند و باشگاه می توانست با حمایت مالی انگیزه بازیکنان را بیشتر کند. این مسائل در طول فصل، گاهی اوقات بازیکنان ما را بی انگیزه می کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: