بیلی رایت: تجربه حضور در جام جهانی قابل توصیف نیست

کدخبر: 2202820

مدافع تیم ملی استرالیا درباره حضور در جام جهانی روسیه به صحبت پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فیفا، تیم ملی استرالیا در جام جهانی با تیم‌های فرانسه، دانمارک و پرو هم‌گروه شده است. این تیم در دوره قبل جام جهانی در گروهی سخت با تیم‌های اسپانیا، شیلی و هلند هم‌گروه بود و در انتهای جدول قرار گرفت.

بیلی رایت در دوره قبل جام جهانی همراه تیم ملی استرالیا بود ولی برای این تیم بازی نکرد. او در این دوره یکی از امیدهای اصلی تیم ملی کشورش خواهد بود. او درباره حضور در جام جهانی گفت: ما در دوره گذشته در گروه سختی قرار گرفتیم ولی در این دوره امیدوارم بتوانیم شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم و نتایج خوبی در این دوره به دست بیاوریم. من در دوره قبل جام جهانی بازی نکردم ولی تجربه حضور در جام جهانی بسیار ارزشمند بود و امیدوارم این تجربه به من کمک کند تا بتوانم بهترین بازی‌ها را برای تیم ملی کشورم انجام دهم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: جام جهانی با سختی و تلاش برای من به دست آمده است و می‌خواهم با ادامه این روند حضوری ثابت در تیم ملی کشورم داشته باشم. جام جهانی با تمام تورنمت‌ها فرق می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم ملی استرالیا بعد از قطعی شدن صعود به جام جهانی که با برتری برابر سوریه و هندوراس در انتخابی جام جهانی به دست آمد، آنژه پوستج اوغلو را از سمت خود برکنار کرد و برت فان مارویک سرمربی هلندی سابق تیم عربستان را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: