به مناسبت هفته سلامت؛

برپایی ۴ ایستگاه رایگان تندرستی در تهران

کدخبر: 2202835

فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت هفته سلامت اقدام به برپایی ایستگاه رایگان تندرستی در ۴ ورزشگاه تهران طی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه ویژه برنامه های این فدراسیون به مناسبت هفته سلامت (اول تا هفتم اردیبهشت)، در چهار ورزشگاه شهر تهران طی روزهای پنج شنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت) ایستگاه رایگان تندرستی برپا کرده است و به شهروندان و ورزشکاران خدمات پزشکی ارائه می شود.

غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، گفت: به عنوان عضوی از خانواده سلامت کشور، مجموعه پزشکی ورزشی وظیفه خود می داند که به منظور ارتقاء سلامت آحاد جامعه و در چارچوب شرح وظایف خود اقدام کند، از طرفی چون ارائه خدمات به جامعه ورزش فلسفه وجودی این فدراسیون محسوب می شود، طبیعی است که خدمات ویژه ای را به جامعه ورزش ارائه کنیم و در کنار آن از سلامت عموم نیز غافل نیستیم.

او ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه های ما در هفته سلامت در تهران این است که با همراهی یکی از بازوان اجرایی فدراسیون یعنی هیئت پزشکی ورزشی استان تهران طی روزهای ۶ و ۷ اردیبشهت ماه(دوشنبه و سه شنبه) از ساعت در چند ورزشگاه تهران از جمله ورزشگاه شهید شیرودی ، ورزشگاه انقلاب ، باشگاه تیرو کمان توچال و همچنین ورزشگاه استقلال جنوب با برپایی ایستگاه سلامت رایگان نسبت به ارائه خدماتی نظیر تست قند خون، تست چربی، فشار خون، ارائه مشاوره سلامت و... به شهروندان و ورزشکاران اقدام کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: