نارضایتی خبرنگاران از عملکرد شهرداری و شورای شهر تهران محرز است

کدخبر: 2202893

مدیر عامل انجمن سواد رسانه‌ای گفت: متأسفانه سیاست‌زدگی شورای شهر تهران و عملکرد نامطلوب شهرداری تهران درباره طرح ترافیک سال ۱۳۹۷ باعث شده است شکایتهای زیادی از سوی خبرنگاران دریافت کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا ؛ محمدصادق افراسیابی با اشاره به اینکه طی 15 سال اخیر هیچگاه شاهد چنین وضع اسفناکی در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران نبوده ایم، گفت: مقصر اصلی این وضعیت را شورای شهر تهران می دانیم که تنها با معیارهای سیاسی برای انتخاب شهردار تهران تصمیم گیری می کند و حاضر نیست با انتخاب یک شهردار از میان اعضای خود حتی یک کرسی را در شورای شهر به جناح مقابل واگذار کند.

مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای خاطر نشان ساخت: قطعاً مردم با دقت عملکرد شورای شهر تهران را زیر نظر دارند و برای رأی خود ارزش قائل بوده و هستند و ممکن است در انتخابات آتی رأی و نظر خود را تغییر دهند.

مدرس دانشگاه های تهران تأکید کرد: عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سال گذشته در حوزه تلاش برای افزایش سواد رسانه ای شهروندان تهرانی مطلوب بود اما عملکرد معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران بسیار سؤال برانگیز بود و شهرداری تهران را به چالش کشید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: