رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران:

برای جذب نخبگان در هیئت علمی تلاش بیشتری داشته باشیم

کدخبر: 2202907

کریمی گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرای دانشجویان زیادی است و باید جهت جذب افراد نخبه در هیئت علمی تلاش بیشتری انجام شود.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در یازدهمین جشنواره شهید مطهری که امروز در ساختمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: باید آدم های مناسب هرکاری را جذب و استخدام کنیم و امکانات را برای رشد و پژوهش چنین افرادی در دانشگاه مهیا سازیم، هرچه دانشگاه در سطوح بالاتر کارهایی مانند فرآیندهای آموزشی را انجام دهد باعث رشد می شود، باید انسان هایی که دوستدار آموزش هستند در دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان هیئت علمی جذب کنیم.

در راه پیشرفت و ترقی نباید ناامید شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه باید افرادی برای آموزش انتخاب شوند که دلسوزتر هستند، تاکید کرد: به طور مثال وقتی تیم ملی فوتبال کشورمان می برد، دانشجویان بهتر درس می خوانند، باید شرایط را برای تحقیق و پژوهش بهتر دانشجویان و محققان آماده کنیم.

کریمی تاکید کرد: متاسفانه در پرداخت اولیه حقوق با مشکل روبه رو هستیم و من به عنوان رئیس دانشگاه که امروز باید از صبح در این همایش حضور پیدا می کردم به دلیل مسائل ابتدایی درگیر جلسات خسته کننده و فراوانی بوده ام؛ متاسفانه برخی مسائل ابتدایی دغدغه من است اما با تمام این مسائل در راه پیشرفت و ترقی نباید ناامید شد.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرای دانشجویان زیادی است و باید جهت جذب افراد نخبه در هیئت علمی تلاش بیشتری انجام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: