در نشست کمیسیون حقوقی دبیرخانه کلانشهرها مقرر شد؛

برگزاری جلسات حقوقی بین شهرداری ها و دیوان عدالت اداری

کدخبر: 2202917

راهکارهای کاهش پرونده های دیوان عدالت اداری در خصوص اعتراض به آراء کمیسیون های ماده صد و مصوبات عوارض شوراهای اسلامی شهر و تعامل متقابل بین مدیریت شهری و قضات دیوانمورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر ،در بیست و ششمین نشست مدیران حقوقی کلانشهرها مقرر شد؛ با هماهنگی دبیرخانه کلانشهرها، جلسات مشترک مدیران حقوقی کلانشهرها با قضات دیوان عدالت اداری به منظور پیشگیری و کاهش احکام پرونده های مطروحه در دیوان برگزار شود.

همچنین مدیران حقوقی کلانشهرها خواستار توجه ویژه به موضوعات حقوقی مانند مصوبات شوراهای شهر، عوارض، تخلفات ساختمانی و ماده ۱۰۰ و تبصره های آن شدند. در این جلسه که در محل سالن کنفرانس دبیرخانه کلانشهرها برگزار شد، اعضا ضمن انتخاب مجدد ریاست کمیسیون، به تبادل تجربیات و نظرات خود درباره مسائل حقوقی شهرداری ها پرداختند.

طی این نشست که با حضور کمال مرادی مدیر دبیرخانه مجمع کلانشهرها، مدیران کل حقوقی ۱۵ کلان شهر برگزار شد ؛ ضمن تعیین کمیته های سه گانه «دعاوی و قراردادها»،«کمیته دیوان عدالت اداری و دیوان محاسبات»،«کمیته پژوهش و تنقیح قوانین» و انتخاب اعضای هر یک از این کمیته ها به بحث و تبادل نظر درخصوص دیگر معضلات و چالشهای حقوقی پیش روی شهرداریها پرداختند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: