جوادی: باید دلایل غیبت رحیمی، یزدانی و قاسمی را بررسی کنیم

کدخبر: 2209841

عضو شورای فنی کشتی آزاد تاکید کرد: اگر دلایل نفراتی همچون حسن رحیمی، رضا یزدانی و کمیل قاسمی برای غیبت در انتخابی تیم ملی مورد موافقت شورای فنی قرار بگیرد، این نفرات باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی با نفرات برتر این اوزان کشتی بگیرند.

ابراهیم جوادی در گفتگو با ایسنا، درباره موضع شورای فنی درخصوص غیبت حسن رحیمی دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک، رضا یزدانی دارنده 2 مدال طلای جهان و کمیل قاسمی دارنده مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و اینکه آیا این نفرات شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی دارند یا خیر اظهار کرد: جلسه شورای فنی تیم ملی کشتی آزاد فردا (دوشنبه) برگزار می‌شود و در این جلسه دلایل و مدارک این نفرات برای غیبت در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، سپس در اینباره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

عضو شورای فنی کشتی آزاد با تاکید بر اینکه دلایل این نفرات برای غیبت در انتخابی تیم ملی باید قابل توجیه و قانع کننده باشد گفت: اگر دلایل این نفرات برای غیبت در انتخابی تیم ملی موجه باشد، به آن‌ها برای رسیدن به دوبنده تیم ملی فرصت داده خواهد شد. البته زمان کمی داریم و باید بر اساس شرایط بهترین تصمیم را اتخاذ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر دلایل این نفرات مورد تایید شورای فنی قرار گیرد، شورای فنی چه برنامه‌ای برای این نفرات دارد گفت: در این صورت این نفرات باید با نفرات اول، دوم و سوم انتخابی تیم ملی کشتی بگیرند تا تکلیفشان مشخص شود. هیچ کشتی‌گیری بدون حضور در انتخابی نمی‌تواند صاحب دوبنده تیم ملی شود. برای شورای فنی هیچ کشتی گیری استثناء نیست و همه باید از فیلتر انتخابی عبور کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: