خمارلو: برانکو مشکلی برای تمدید قراردادش ندارد

کدخبر: 2209843

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس گفت: توافقات کلی با برانکو صورت گرفته است و مشکلی برای امضای قراردادش وجود ندارد.

پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه امشب قرارداد برانکو امضا می شود، اظهار کرد: توافقات کلی با برانکو صورت گرفته است و مشکلی برای امضای قراردادش وجود ندارد. به هر حال برانکو متن قراردادش را مطالعه کرده است و هر زمان که صلاح بداند قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.

او درباره اینکه بازی برگشت با الجزیره امارات آخرین بازی صادق محرمی است، بیان کرد: صادق محرمی از جمله بازیکنانی است که قراردادش به پایان می رسد و بازیکن آزاد محسوب می شود. البته او به باشگاه نگفته است که در پایان بازی با الجزیره قصد خداحافظی از پرسپولیس را دارد و به تیم دیناموزاگرب می پیوندد.

خمارلو درباره احتمال بازگشت رفیعی و طارمی به باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر پنجره نقل و انتقالات ما باز نشده است تا بتوانیم بازیکنی برای فصل بعد جذب کنیم. همچنین فصل نقل و انتقالات شروع نشده است تا در صورت رفع محرومیت بتوانیم بازیکنی به خدمت بگیریم.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت کمال کامیابی نیا برای بازی با الجزیره امارات اظهار کرد: در تمرین امروز قرار است تست پزشکی از کامیابی نیا گرفته شود تا پزشک تیم و برانکو نظر نهایی خود را درباره بازی کردن او بدهند.

او در پایان درباره بازدید ناظران AFC از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: ناظران ای اف سی روز گذشته برای بازرسی به محل باشگاه آمدند و پرونده های حقوقی و مالی باشگاه را بررسی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: