نوبخت: دست آمریکا و رژیم صهیونیستی به خون فلسطینیان آغشته است

کدخبر: 2210487

سخنگوی دولت ضمن ‌محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین خواستار ورود سازمان ملل به این مسئله شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی خبرنگاران با اشاره به حوادث رخ داده در یک هفته گذشته گفت: یکی از این اتقاقات تصمیم غیرعقلانی ترامپ در خروج از برجام بود که با عکس العمل فوری رئبس جمهور همراه بود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در روز گذشته گفت: دست دو رژیم آمریکا و اسرائیل به خون بیش از 59 فلسطینی آغشته است. دولت جمهوری اسلامی ضمن محکومیت شدید این جنایات و انتقال خلاف مقررات بین المللی سفارت آمریکا به بیت المقدس این انتظار را از سازمان ملل دارد که نسبت به این اقدامات رژیم اشغالگر ورود کند.

سخنگوی دولت درباره ارز مواد اولیه و عدم تخصیص ارز دولتی به این کالاها گفت: در آخرین جلسه ستاد اقتصادی حسب گزارش هفته گذشته وزارت صنعت، بیش از 5 میلیارد دلار ثبت سفارش واردات انواع کالاها از ضروری تا اساسی و دیگر کالاها صادر شده است. همچنین بانک مرکزی با تخصیص 4.200 در این زمینه گزارش داده است. در حال حاضر در تامین کالا تقریبا مشکلی نداریم. طبق آمار نسبت به آنچه در این زمان نسبت به سال گذشته رخ داد،کسری نداریم.

نوبخت افزود: اینکه برخی کالاهایشان را از انبار بیرون نیاورند خلاف و کار نادرستی است. ما به کسبه ها که انسان های شریفی هستند اعتماد داریم. کسی به خودش اجازه ندهد نسبت به احتکار اموال به این بهانه که در آینده اتفاق دیگری رخ دهد، اقدام کند.

تکمیل می شود...

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: