سپاه نهادی فرهنگی، انسانی و نظامی است

کدخبر: 2210909

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: توجه سپاه به موضوع درمان و‌خدمات پزشکی در عرضه های مختلف به دلیل این است که سپاه نهادی فرهنگی و انسانی و نظامی است .

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در افتتاحیه اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهید شکری که امروز در بیمارستان بقیة الله برگزار شد؛ با اشاره به اهمیت بیمارستان شکری گفت: این اولین بیمارستان تخصصی دندان پرشکی است، ما بیمارستان دندان پزشکی در کشور نداشتیم اما این جزو چهار۴ بیمارستان در جهان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه این بیمارستان افتخاری برای کشور و سپاه است، اظهار کرد : توجه سپاه به موضوع درمان و خدمات پزشکی در عرصه های مختلف به دلیل این است که برخلاف سازمان های نظامی دیگر جهان سپاه انسان محور است نه تجهیز محور؛ کشور های دیگر قدرت آتش و فناوری دارند اما سپاه نهادی فرهنگی، انسانی و نظامی است.

جعفری با اشاره به اینکه باید بیش از پیش به نیروی انسانی توجه شود، گفت: باید نیروی انسانی مومن ، بصیر و انقلابی را تربیت کنیم، شاید بسیاری از افراد با ایمان باشند اما روحیه انقلابی نداشته باشند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص شاخص های سپاه گفت: انقلابی بودن ، مردمی بودن، انسان محور بودن سپاه را به سازمانی شاخص تبدیل کرده است.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: