فتاح: عملکرد فراجناحی کمیته امداد مقبول همه جناح‌های سیاسی، مذهبی و قومی است

کدخبر: 2210910

رئیس کمیته امداد گفت: عملکرد فرامذهبی، فراقومی و فراجناحی کمیته امداد موجب شده است که این نهاد مقبول همه جناح‌های سیاسی، مذهبی و قومی باشد.

به گزارش ایسنا، مهندس سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد بابیان اینکه اگر دشمنان - به‌ویژه آمریکا و ضدانقلاب - سعی می‌کنند کمیته امداد را در اذهان مردم تخریب کنند بدانید که به وظایف خود درست عمل کرده‌اید افزود: یکی از دلایل عصبانیت استکبار از امدادگران کمیته امداد، رسیدگی به وضعیت فقرا و محرومان است.

فتاح، امدادگران این نهاد را مدافعان حرم دانست و گفت: با توجه به اینکه کارکنان کمیته امداد مدافع حرم انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا هستند نباید گمان کنند عملکردشان در این نهاد ناچیز است؛ در واقع فعالیت کمیته امداد ادامه مسیر انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته امداد با تأکید بر اینکه حل مشکلات ایتام و نیازمندان اولویت امدادگران است تصریح کرد: در کمیته امداد تشریفات نداریم. همه کارها باید ساده و کم‌هزینه انجام ‌شود. حق استفاده از جیب بیت‌المال را نداریم، البته اگر اهداف و رویکردهای سازمان به‌درستی درک شود بیت‌المال به هدر نمی‌رود.

وی با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم کمیته امداد آلوده سیاست و جریان‌های انتخاباتی شود خاطرنشان کرد: عملکرد فرامذهبی، فراقومی و فراجناحی این نهاد موجب شده است که کمیته امداد مقبول همه جناح‌های سیاسی، مذهبی و قومی باشد.

فتاح بابیان اینکه عملکرد کمیته امداد باید مورد تأیید همه ملت باشد نه‌فقط یک قشر خاص گفت: بالاترین اثر از آن عمل صالح است نه حرف و حتی هنر. عمل صالح حتی اگر با تبلیغات همراه نباشد به نتیجه مطلوب منتهی می‌شود.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،فتاح با اشاره به متأثر بودن زندگی مددجویان کمیته امداد از وضعیت اقتصادی کشور گفت: همه امداد گران این نهاد در این زمینه مسئول هستند تا تأثیر وضعیت موجود را بر زندگی خانوارهای نیازمند کاهش دهند.

وی بابیان اینکه فعالیت‌های کمیته امداد باید ۲۴ عیار برای خدا باشد در غیر این صورت هیچ‌چیز دستگیرمان نمی‌شود بر تأثیر آمار دقیق و صحیح در افزایش اعتماد عمومی تأکید کرد و افزود: افزایش ۳۰ درصدی مشارکت عمومی در سال گذشته نشان‌دهنده افزایش اعتماد مردم به کمیته امداد است. البته اعتماد دولت و مجلس به کمیته امداد و همکاری با این نهاد نیز در سال‌های اخیر قابل‌توجه است.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: