معاون امور استان های سازمان تأمین اجتماعی:

تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است

کدخبر: 2210918

معاون امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، قائم موهبتی در همایش سراسری مدیران سازمان تأمین اجتماعی که در تهران و به منظور تبیین برنامه‌های سال ٩٧ و تبادل موافقت نامه های برنامه و بودجه سال جاری برگزار شد، افزود: مدیران ستاد و استان ها به واحدهای اجرایی سرکشی کنند و از وضعیت خدمت رسانی به مردم آگاه شوند و نظرات مردم را بشنوند.

وی با بیان اینکه برای بهبود رویه ها و تسهیل امور مردم پیگیری بیشتری داشته باشیم، اظهار داشت: از کاستی‌های احتمالی آگاه باشیم و برای بهسازی امور و ارتقای خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران و کارفرمایان تلاش کنیم.

موهبتی با اشاره به اینکه این همایش به مدت دو روز برگزار می شود و امیدواریم به اهداف تبیین شده برسیم، گفت: برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برای سال 97 در این همایش تشریح خواهد شد و هم‌راستایی و همسویی استان‌ها در این همایش پیگیری می شود.

وی با بیان اینکه تکریم بیمه‌شدگان و بازنشستگان از مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است، گفت: ٧٦ برنامه عملیاتی سازمان تأمین اجتماعی مربوط به حوزه معاونت امور استان‌های این سازمان است.

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی افزود: پنل های تخصصی درمانی و بیمه‌ای در این همایش برگزار خواهد شد و در روز دوم همایش نیز پنل عمومی برگزار و به پرسش‌های مدیران استانی پاسخ داده می شود.

وی اظهار داشت: در پایان همایش نیز موافقت‌نامه‌های برنامه و بودجه سال جاری سازمان تأمین اجتماعی مبادله می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: