کاظمی: به دنبال حضور در دی - لیگ هستم/ جهانبخش باعث افتخار ایرانی‌هاست

کدخبر: 2210952

بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: علیرضا جهانبخش، بازیکنی است که من علاقه زیادی به او دارم و به عنوان یک ایرانی به او افتخار می‌کنم که آقای گل لیگ هلند شده است.

ارسلان کاظمی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضورش در بسکتبال ایران اظهار داشت: من حدود 8 سال خارج از کشور بازی کرده ام و حدود 4 است که برگشته ام و در ایران فعالیت می کنم. به نظر من هر بازیکن حرفه ای برای اینکه بتواند دوران بازیگری خود را طولانی تر کند باید بتواند با مربیان مختلف و در سطوح مختلف کار کند.

او با اشاره به سال 2013 زمانی که توسط تیم واشنگتن ویزارد در NBA درفت شد، گفت: الان که به گذشته نگاه می کنم، پشیمان نیستم چون به جای نیمکت نشینی در NBA به پتروشیمی آمدم و با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ رسیدم، البته از هدفی که داشتم دور شدم، چون لیگ ایران با سایر لیگ های جهان ارتباط ندارد و توسط مربیان دیگر کشورها قابل آنالیز شدن نیست.

کاظمی تصریح کرد: تلاش کردم ارتباط خودم را NBA قطع نکنم و هر زمان که بخواهند به آمریکا می روم. امسال هم به دنبال حضور در دی-لیگ هستم و به احتمال زیاد به آمریکا باز خواهم گشت.

ملی پوش بسکتبال ایران درباره نیمکت نشینی در NBA گفت: برای شما یک مثال می زنم. علیرضا جهانبخش، بازیکنی است که من علاقه زیادی به او دارم و به عنوان یک ایرانی به او افتخار می کنم که آقای گل لیگ هلند شده است. او بازیکن برزگی است ولی اگر به لیگ انگلستان برود شاید نتواند همان کاری را که در هلند انجام داده به معرض نمایش بگذارد. لیگ NBA با هیچ لیگی در دنیا قابل مقایسه نیست و حضور روی نیمکت تیم های NBA هم برای هر بازیکنی می تواند افتخار باشد ولی نشستن روی نیمکت، باعث افت بازیکنان می شود. این بستگی به روحیه هر شخص دارد. من اگر روی نیمکت بنشینم، افسرده می شوم و عملکردم افت می کند.

کاظمی درباره احتمال قهرمانی بسکتبال ایران در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: من در این سال ها یاد گرفته ام که زیاد در مورد احتمالات صحبت نکنم ولی شرایط بازیکنان خوب است و باید منتظر قرعه کشی مسابقات بود.

کاظمی در پایان توضیح داد: بازیکن مورد علاقه من در NBA، «تیم دانکن» بود و من به همین خاطر طرفدار سان آنتونیو بودم. با بازنشستگی تیم دانکن من در آمریکا، ساکن شهر هیوستون هستم و با توجه به این موضوع همراه با تیم هیوستون راکتز تمرین هم کرده ام. به این تیم علاقه دارم و دوست دارم قهرمان لیگ شود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: