لیست احتمالی اخراجی‌ها و ماندنی‌های استقلال

کدخبر: 2210981

مسئولان باشگاه استقلال از شفر خواسته اند تا فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه آخرین بازی خود را در چارچوب رقابت های آسیایی انجام داد و با نتیجه 3 بر یک مقابل ذوب آهن به برتری رسید و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

با توجه به اتمام بازی ها قرار است شفر به زودی ایران را ترک کند تا پس از استراحتی چند روزه به ایران برگردد. مسئولان باشگاه استقلال از شفر خواسته اند تا فهرست بازیکنان مورد نظرش برای فصل آینده را به باشگاه ارائه داده و تکلیف بازیکنان فعلی استقلال را هم برای تمدید قرارداد یا قرار گرفتن در فهرست فروش مشخص کند.

با این تفاسیر می توان گفت در لیست سبز شفر برای فصل آتی اسامی نفراتی همچون مهدی رحمتی ،حسین حسینی ،مجید حسینی ،پژمان منتظری ،وریا غفوری،خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی ، فرشید باقری، سرور جپاروف، مهدی قائدی و مامه تیام دیده می شود که سرمربی آلمانی خواستار تمدید قرارداد با آنها شده است.

اما در سمتی دیگر نام بازیکنی همچون بویان ،بهنام برزای ،جابر انصاری، علی قربانی و میلاد زکی پور در لیست سیاه شفر قرار دارند که در نهایت باید دید وضعیت این بازیکنان با استقلال به چه شکل خواهد بود چرا که برخی از آنها با آبی پوشان قرارداد دارند و باید تکلیف نهایی پس از حل و فصل میان طرفین گرفته شود.

اما نام برخی بازیکنان باید به طور خودکار از لیست شفر خط می خورند:

محسن کریمی به دلیل پارگی رباط صلیبی در اواسط فصل، لئوناردو پادوانی با شکستگی گردن و داریوش شجاعیان به دلیل پارگی رباط صلیبی ۳ بازیکنی هستند که به شدت مصدوم شدند و مدت زمان زیادی باید از ترکیب تیمشان دور باشند و بر همین نام این نفرات از لیست خارج و در صورت بهبودی مجدد به لیست اضافه می شود.

از همه مهم تر باید به بحث جدایی نورافکن پرداخت. این بازیکن به طور قطعی فصل آتی در استقلال نمی ماند و لژیونر می شود . مجید حسینی نیز 90 درصد در راه جدایی است مگر اینکه با مدیران آبی پوش به توافق برسد و تمدید کند. بویان هم به دلیل مشکل خانوادگی احتمال دارد از ایران برود و از استقلال جدا شود که نام او در لیست سیاه شفر هم دیده می شود.

به هر ترتیب با وجود جدا شده های قطعی و احتمالی و خارج شدن نام 3 بازیکن از لیست استقلال مدیران آبی پوش کار سختی برای جذب بازیکن برای فصل آتی دارند و در همین راستا استقلالی ها این روز ها باب مذاکره را با بازیکنان مد نظر آغاز کرده اند تا اقدامات لازم پس از توافق برای ثبت نهایی صورت بگیرد.

از جمله بازیکنانی که می توان برای فصل آتی نام برد که در لیست شفر قرار دارد مرتضی تبریزی است که این بازیکن از مدت ها پیش در رادار آبی ها بود و امسال با حضور شفر شرایط حضور این بازیکن در استقلال فراهم شده است .

جدا از این بازیکن استقلالی ها در نظر دارند با خروج دروازه بان سوم تیم، دروازه بان جدید دیگری را از تیم جوانان به خدمت بگیرند.

همچنین با توجه به بازیکنانی که از تیم جدا می شوند استقلالی ها به دنبال جذب 2 مهاجم ،2 مدافع و هافبک هستند تا بدین ترتیب تیم را به این شکل برای فصل آتی ترمیم کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: