برخی می‌گویند مجللی در قایق ۲ نفره شانسی ندارد و انتقاد می‌کند

مجللی: ۹۹ درصد شانس مدال در بازی‌های آسیایی هستم/تک تک ثانیه‌های عمرم را در ورزش گذراندم اما قایق تخصصی ندارم

کدخبر: 2210982

دارنده مدال برنز کانوی جهان گفت: من و اوجاقی در بازی‌های آسیایی شانس زیادی برای مدال داریم اما در اردوی آلمان قایق تخصصی ۲۰۰ متر برای مسابقه نداریم.

عادل مجللی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اردوی آبهای آرام در آلمان، گفت: 3 روز است که در آلمان تمرین می‌کنیم. شرایط اردو، پیست، غذا و خوابگاه همه چیز خوب است و بهترین کمپ را داریم اما مشکل قایق وجود دارد.من و علی اوجاقی قرار است در ماده 200 متر در کاپ جهانی شرکت کنیم. برایمان مهم است مسابقه خوبی بدهیم تا از حالا برای بازی‌های آسیایی از حریفان پیشی بگیریم اما به نظر می‌رسد اینجا آن طور که باید نیست.

* برای وقت‌گذرانی به آلمان نیامده‌ام

وی افزود: همه چیز خوب است اما برای ما که می‌خواهیم در کانوی تک نفره 200 متر مسابقه دهیم قایق تخصصی این ماده را نداریم. روزی که آلمان آمدیم به نوبت از قایق استفاده می‌کردیم چون فقط یک قایق بود، گفتیم اشکالی ندارد روز اول است اما بعد قایقی را که دادند دیدم قایق از همان شرکتی نیست که همیشه استفاده می‌کردم. این اصلا خوب نیست چون من ورزشکار مبتدی نیستم و تک تک ثانیه‌های عمرم را در این ورزش گذاشته‌ام. برای آنچه به دست آورده‌ام زحمت کشیده‌ام و برای وقت گذرانی نیامده‌ام تا بازیچه شوم.

* 99 درصد شانس مدال در بازی‌های آسیایی هستم

ملی‌پوش کانوی ایران با بیان اینکه پولی که برای من خرج می‌شود از بیت‌المال است و نباید هدر رود، خاطرنشان کرد: من عاشق اردو رفتن و تمرین با یک کشور خاص نیستم. من و اوجاقی شانس 99 درصد مدال طلا در بازی‌های آسیایی هستیم اما این برخورد درست نیست. البته مربیان ایرانی مقصر نیستند و مربیان خارجی هم برنامه‌ای برای 200 متر ندارند، این بسیار افتضاح است آن هم برای من که سال گذشته در مسابقات جهانی برنز گرفتم و می‌توانم امسال حتی طلا بگیرم. در قایق 2 نفره هم شرایط خوبی داریم اما چیزهایی که دیدیم ممکن است باعث شود زحمات یک سال ما هدر برود.

* برای من که مدال جهانی دارم شرایط باید این باشد؟

مجللی یادآور شد: من شخصا اعتقاد دارم مربی خارجی باید به ایران بیاید اما مربیانی با سطح بالا. نه مربیانی که از سطح مربیان داخلی پایین‌تر باشند و چیزهایی را که داریم از ما بگیرند. برنامه‌های من همیشه روی کاغذ بوده و اجرا شده است. البته من بیشتر مواقع در اردوی ملی نیستم چون شرایط مهیا نیست. برای من که مدال جهانی گرفتم شرایط باید این باشد؟ در آستانه مسابقه قایق خوب ندارم و به نظرم پول کشورم را هدر می‌دهم.

ملی‌پوش کانوی ایران ادامه داد: وقتی اینها را می‌گویم برای برخی خوشایند نیست و می‌گویند مجللی در قایق 2 نفره بازی‌های آسیایی شانسی ندارد و باید انتقاد کند اما همین جا می‌گویم مطمئن باشید همه چیز برای من تغییر کرده است. بازی‌های آسیایی هم می‌رسد و بعد از کسب مدال صحبت‌های زیادی خواهم داشت. این قایقی که همیشه مسابقه می‌دهم اسپانسر من است. هر جایی از اروپا مسابقه داشته باشم برای من قایق می‌فرستد. قبل از اردوی آلمان گفته بودم اگر مشکلی وجود دارد بگویید اسپانسر من قایق می‌فرستد اما مربیان خارجی گفتند مشکلی نیست. ما اگر در اردو پول این کشور را خرج می‌کنیم چرا نباید قایق تخصصی‌ام را داشته‌ باشم؟ من و اوجاقی قایق تخصصی نداریم در حالی که ما شانس مدال در بازی‌های آسیایی هستیم.

* چرا باید مدالم را گردن دیگری بیندازم؟

کانوسوار برنزی ایران در کاپ جهانی در پاسخ به این سوال که با این شرایط نمی‌توان روی مدال حساب کرد، اظهار داشت: بله همین طور است مانند این می‌ماند که یک روز قبل از مسابقه به یک ورزشکار بگویند کفشش را عوض کند و بگویند باید بدود. هیچ کسی چنین کاری نمی‌کند حالا من باید 10 روز قبل از مسابقات جهانی قایقم را تغییر بدهم. چه کسی حاضر است مدالش را بر گردن شخص دیگری بیندازد؟

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: