نخستین جشنواره مد و رسانه به تعویق افتاد

کدخبر: 2211018

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیدسعید میرمحمد صادق گفت: به دلیل نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن کریم و معطوف شدن توجه جمع کثیری از فعالان عرصه مد و لباس به این رویداد، برآن شدیم تا نخستین جشنواره مد و رسانه پس از پایان ماه رمضان برگزار شود.

دبیر نخستین جشنواره مد و رسانه ادامه داد: به دلیل این تأخیر در برگزاری جشنواره، اصحاب رسانه تا نیمه ماه مبارک رمضان فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

بنیاد ملی مد و لباس زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، پس از برگزاری شش دوره تقدیر از فعالان رسانه­ ها در بخش فرهنگی هنری جشنواره بین­ المللی مد و لباس فجر به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه‌ها و نیز برای پاسداشت نقش بی­ بدیل رسانه‌ها در عرصه‌های گوناگون مد و لباس و مشارکت موثر اصحاب رسانه و تقویت تعامل طراحان، تولید کنندگان و مدیران سیاست­گذار حوزه مد با رسانه‌ها، نخستین جشنواره مد و رسانهرا برگزار می‌کند .

از مهم ترین اهداف این جشنواره می­توان به تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم‌افزایی حوزه‌ مد و پوشش و افزایش نقش رسانه‌ها در مد­پذیری مناسب جامعه اشاره کرد .

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات برگزاری نخستین جشنواره مد و رسانه به سایت iranmode.com مراجعه کرده و یا با شماره ۶۶۷۲۲۳۱۲ تماس بگیرند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: