تقدیر از ۱۲۳ قرآن‌آموز مرکز قرآنی آستان سیدالکریم(ع)

کدخبر: 2211032

۱۲۳ قرآن‌آموز مرکز قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم(ع) بعدازظهر سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در سالن شیخ صدوق مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا ، اداره آموزش مرکز قرآن کریم آستان سیدالکریم(ع) از سال 1374 شروع به کار کرد و به تدریج فعالیت های گسترده آموزشی قرآن، در رشته های حفظ، قرائت و مفاهیم مورد توجه پرسنل متخصص این مرکز قرار گرفت. این اداره که متشکل از دو واحد برادران و خواهران است با دعوت از اساتید زبده و اهتمام خاص به سطح کیفی آموزش ها در راستای اهداف مرکز فعالیت خود را تاکنون ادامه داده است. در حال حاضر معتز آقایی حافظ کل قرآن و داور بین المللی قرآن، مسئولیت اداره آموزش مرکز آموزش قرآن کریم را بر عهده دارد.

کلاس های آموزشی مرکز آموزش قرآن کریم طی دوره های 18 تا 20 جلسه ای در سه دوره طی سال (دوره تابستان، دوره پاییز، دوره زمستان و بهار) برگزار می شود.

روز گذشته، آئین اختتامیه ترم زمستانی مرکز قرآنی آستان با حضور قرآن آموزان برگزار شد. آخرین دوره آموزشی مرکز از دی ماه 96 با حضور 486 قرآن آموز آغاز شد که از این تعداد، 300 نفر در رشته حفظ و 180 نفر در رشته قرائت ثبت نام کردند.

معتز آقای مسئول اداره آموزش مرکز قرآنی آستان سیدالکریم (ع) در این مراسم طی سخنانی به تشریح برنامه های این مرکز پرداخت و گفت: در دوره ای که پشت سر گذاشتیم، 22 کلاس حفظ در قسمت خواهران و 14 کلاس حفظ برای برادران برگزار شد و اساتید به نام کشور اعم از قاریان ممتاز و حافظان کل قرآن، مسئولیت تدریس در این دوره را بر عهده داشتند که نزدیک به 650 جزء قرآن توسط قرآن آموزان حفظ شد. انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: