مدیر سینما ماندانا در گفت‌وگو با فارس:

خروج سینما «ماندانا» از سرگروهی در اکران خلل ایجاد می‌کرد

کدخبر: 2211034

محمد قاصد اشرفی مدیر سینما «ماندانا» درباره ابقای این سینما در سرگروهی گفت: خروج سینما «ماندانا» از سرگروه سینمایی، باعث خلل در اکران می‌شد.

محمد قاصداشرفی رئیس اتحادیه سینماداران کشور و مدیر سینما ماندانا درگفت وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که چندی پیش این اعلام شده بود که بعد از اکران نوروزی سینما ماندانا از سرگروهی برداشته شود، چرا این وعده محقق نشد، اظهار داشت: این موضوع به درخواست خود من اعلام شده و قرار بود بعد از اکران نوروز 97 محقق شود؛ اما با توجه به این که خروج سینما ماندانا از سرگروه سینمایی، باعث خلل در اکران می شد، قبول کردم که سینما ماندانا در سرگروهی ابقا شود.

وی ادامه داد: سرگروهی برای یک سینما حسنی ندارد، من وقتی سینمای سرگروه می شوم حق هیچگونه انتخابی را ندارم و تمام انتخاب ها از سوی شورای صنفی نمایش انجام می شود. در سرگروه نمی توانم سانس ها را کم کنم، چه فیلم بفروشد و چه نفروشد، باید فیلم را نمایش بدهم! حتی بارها شده که برخی از فیلم هایی را که سرگروهشان بوده ام، برای صندلی های خالی نمایش داده ام.

مدیر سینما ماندانا درباره صحبت علیرضا داوودنژاد مبنی بر این که سرگروهی سینما ماندانا، باعث نفروختن فیلم سینمایی «فراری» شده است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان این موضوع واقعیت ندارد، این ادعا، ادعای نادرستی است. من بزرگترین سالن سینمایی ام را در اختیار این فیلم قرار داده بودم و این فیلم نفروخت. چطور می شود که وقتی فیلم هایی مثل «به وقت شام» و «لاتاری» را در این سالن به نمایش در می آوریم، سالن پر از مخاطب می شود؛ اما وقتی همان سالن را در اختیار می گذاریم نمی فروشد. این مخاطبان هستند که فیلم ها را انتخاب می کنند و نفروختن «فراری» ارتباطی با سینما ماندانا ندارد.

قاصد اشرفی افزود: من به سازندگان فیلم سینمایی «فراری» تاکید کردم که اکران نوروز برای نمایش این فیلم مناسب نیست و اگر در فصول دیگر به نمایش درآید، می تواند فروش بیشتری داشته باشد؛ اما سازندگان فیلم تاکید داشتند که فیلم در اکران نوروز نمایش داده شود.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: