تولید تبلت غول پیکر دیواری توسط مایکروسافت

کدخبر: 2211129

مایکروسافت قصد دارد در سال ۲۰۱۹ نسل جدیدی از رایانه های لوحی یا تبلت ها را روانه بازار کند که طراحی ماژولار، سبک تر، باریک تر و پیشرفته تری دارند و برای پیشبرد فعالیت های حرفه ای مشترک مناسب هستند.

به گزارش گروه علمی دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از پی سی ورلد ، مایکروسافت قصد دارد در سال 2019 نسل جدیدی از رایانه های لوحی یا تبلت ها را روانه بازار کند.

مایکروسافت اعلام کرده که تبلت جدید 50.5 اینچی سرفیس هاب 2 با نمایشگری فوق دقیق موسوم به 4K Plus طراحی شده که نسبت نمایش تصاویر در آن 3 به 2 می باشد.

وزن این تبلت بین 25 تا 35 کیلوگرم بوده و با نصب آن بر روی دیوار می توان آن را به بخش های مختلفی تقسیم کرد و انواع محتوا را برای پیشبرد امور حرفه ای و کاری مشاهده کرد.

با توجه به اینکه نمایشگر تبلت یادشده به صورت ماژولار یا چندجزئی طراحی شده، می توان بخش هایی از این نمایشگر را از بقیه جدا کرد و به طور مجزا به مشاهده گذاشته و مورد استفاده قرار داد.

مایکروسافت تبلت سرفیس هاب را برای اولین بار در ژانویه 2015 عرضه کرد و حالا یک نسخه غول پیکر از آن را عرضه کرده است. این شرکت اعلام کرده که تامین برق سرفیس هاب 2 با استفاده از باتری انجام نمی شود. هر چند هنوز مشخص نیست از چه فناوری برای این کار استفاده می شود. این تبلت با فناوری وای - فای سازگاری دارد و برنامه های وایت بورد و اسکایپ هم بر روی آن نصب شده است.

بر روی هر یک از ماژول های نمایشگر این تبلت یک دوربین فوق دقیق نصب شده و فعال کردن آنها با استفاده از اثرانگشت خوان صورت می گیرد. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: