مهمترین عناوین اقتصادی ۲۵ اردیبهشت ماه؛

بارش ها ادامه دارد/رکود در بازار طلا و سکه

کدخبر: 2211207

اختلاف دولت و مجلس در تعیین حقوق کارمندان، نرخ ارزو سکه و افزایش تولید روزانه نفت ایران از مهمترین اخبار اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز (سه شنبه ، 25 اردیبهشت ماه) به شرح ذیل است:

بازار طلا و سکه در گرداب رکود حدود یک هفته اخیر بازار طلای داخلی با روند کاهشی روبرو شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱۱ هزار تومان افت قیمت پیدا کرده است و به ۱۸۳ هزار تومان رسیده است.

آینده ای روشن در انتظار تالار شیشه ای تحلیل گر بازار سرمایه گفت:به رغم خروج آمریکا از برجام با گذشت زمان شاهد رونق و بهبود بازار بورس و سرمایه خواهیم بود.

افزایش نرخ بانکی ۶ ارز/ یورو کاهش یافت+ جدول بانک مرکزی امروز نرخ ۳۹ ارز عمده در برابر ریال را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۸ ارز از جمله یورو کاهش یافت.

تداوم فعالیت سامانه بارشی در سه روز آینده + جدول بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی در سه روز آینده همچنان در کشور فعال خواهد بود.

بارش ها ادامه دارد/رکود در بازار طلا و سکه

اختلاف دولت و مجلس در تعیین حقوق و دستمزد نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:دولت می توانست برای کاهش فاصله طبقاتی درصد های بهتری را برای افزایش حقوق منظور کند.

نرخ سکه به یک میلیون و ۹۰۵ هزار تومان رسید/ یورو ۷۵۳۸ تومان امروز در صرافی ها، هر قطعه سکه طرح قدیم یک میلیون و ۹۰۵ هزار تومان و سکه طرح جدید یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان به فروش رسید.

بارش ها ادامه دارد/رکود در بازار طلا و سکه

پرورش شتر به غلط فراموش شده بود وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگرچه پرورش شتر به غلط درکشور فراموش شده بود، اما خلاقیت و نوآوری سازمان اقتصادی کوثر، توجه به حلقه های مفقوده تولید را به همراه داشت.

80درصد ظرفیت فرودگاه ها خالی است امینی، گفت: هم اکنون 90 درصد از فرودگاه های ما از ظرفیت های خود استفاده نمی کنند و بیش از 80 درصد از این فرودگاه ها خالی هستند.

افزایش ۱۰۰۰۰ بشکه ای نفت ایران در روز طبق جدیدترین گزارش ماهانه اوپک، تولید نفت ایران طی ماه میلادی گذشته ۱۰۰۰۰ بشکه در روز افزایش داشته است.

بارش ها ادامه دارد/رکود در بازار طلا و سکه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: