کیان در گفت وگو با فارس:

آمریکا و رژیم‌صهیونیستی با خیمه‌شب بازی نمی‌توانند قدس را از مسلمانان بگیرند

کدخبر: 2211258

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه گفت: بیت‌المقدس قبله اول و حق قطعی ساکنان اولیه آن است و خیمه شب بازی امریکا و اسرائیل و سفارت بازی آنها روی خون مسلمانان فلسطینی چیزی را عوض نمی‌کند و نمی‌توانند قدس را از مسلمانان بگیرند.

علی کیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و همچنین ضمن محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس گفت: بیت المقدس قبله اول و حق قطعی ساکنان اولیه آن است و خیمه شب بازی امریکا و اسرائیل و سفارت بازی آنها روی خون مسلمانان فلسطینی چیزی را عوض نمی کند، نمی توانند قدس را از فلسطین و مسلمانان بگیرند.

وی ادامه داد: این موضوع نه تنها کمکی به آنها نمی کند بلکه باعث به هم پیوستن مسلمانان به یکدیگر می شود و تردید را از ذهن دیرباورترین افراد می زداید و آنها هم متوجه شدند که آمریکا غیر قابل اعتماد و شیطان بزرگ است، همانطور که غرب باوران در ایران هم الان به این نتیجه رسیده اند.

کیان در ادامه به پیمان شکنی آمریکا در برجام اشاره کرد و افزود: آمریکا از برجام خارج شد و روسیاهی برای کداخدا باوران ماند. البته تاریخ پیاپی گواهی داده و خواهد داد که غرب پرستان در کل دنیای اسلام چه ضرباتی به پیکر امت اسلامی زده اند.

این فعال دانشجویی با اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا عیله مردم دنیا ادامه داد: از این به بعد منافع آمریکا در کل جهان مورد تهدید خواهد بود و جوانان امت اسلامی خواب خوش را از شیطان خواهند زدود و زمان به هیچ وجه به عقب بازنخواهد گشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه گفت: ترامپ خوی یزیدی دارد هم در زناکاری و قمار بازی و هم در جنایتکاری علنی، همانطور که اوباما خوی معاویه ای داشت هم در فریبکاری و هم در نفاق و این هردو روی یک سکه اند و آمریکا یک واحد است در جلوه های مختلف.

وی گفت: اما این حقیقت این به حسینیان زمان در کل جهان اسلام اعلام آماده باش می دهد، که اگر زمان معاویه زمان نرمش قهرمانانه بود، زمانه یزید زمانه حرکت عاشورایی است.

کیان اظهار داشت: قطعا کربلاهایی در سطح جهان اسلام در قدرهای مختلف در پیش است ولی بشارت باد بر حسین زمان که بعد از هزار سال دیگر یارانش هفتاد و دو نفر نیستند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: