مرگ دلخراش پسربچه و مرد جوان داخل کانال آب

کدخبر: 2211284

سخنگوی آتش‌نشانی ورامین از سقوط سه نفر به داخل کانال آبی در ورامین خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک پسربچه و مرد جوانی، جان خود را از دست دادند.

بهنام کرمانی در گفت وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر غرق شدن دو نفر در کانال آب درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: صبح امروز، گرفتار شدن چند نفر داخل کانال آب به سامانه 125 آتش نشانی ورامین اعلام شد که به سرعت آتش نشانان ایستگاه شماره دو، ایستگاه مرکزی و تیم نجات آتش نشانی ورامین به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ورامین ادامه داد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند، اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که توپ پسربچه ای حین بازی داخل کانال افتاده که پسربچه برای خارج کردن توپ، وارد کانال آب شده اما در آب گرفتار شده و نتوانسته بود از کانال خارج شود.

وی تصریح کرد: دو مرد جوان با دیدن این صحنه به کانال آب رفته اما آنها نیز گرفتار شده بودند.

کرمانی با بیان اینکه عمق آب کانال حدود سه متر بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت برای نجات این افراد وارد کانال آب شدند و پس از دقایقی موفق شدند هر سه نفر را از کانال خارج کنند که پس از معاینات اولیه مشخص شد که پسربچه و یکی از مردان جوان متاسفانه جان باخته است.

سخنگوی آتش نشانی ورامین متذکر شد: نفر سوم نیز به سرعت به مراکز درمانی منتقل شد و آتش نشانان به عملیات خود پایان دادند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: