رقابت کتابخوانی دانش‌آموزان در مسابقه «به مجنون گفتم زنده بمان»

کدخبر: 2212130

مسابقه کتابخوانی «به مجنون گفتم زنده بمان» با محوریت کتاب «حمیدرضا» توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مسعود شاکر سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران از برگزاری مسابقه کتابخوانی «به مجنون گفتم زنده بمان» با محوریت کتاب «حمیدرضا» خبر داد و اظهار کرد: آزمون کتبی و حضوری این مسابقه طی دیروز و امروز با حضور حدود 350 نفر از دانش آموزان پسر و دختر به ترتیب در دبیرستان ایثارگران و مصلی نماز جمعه شهریار برگزار شد.

وی افزود: مراسم قرعه کشی از بین نفرات برتر برای اهدای جوایز مسابقه کتابخوانی «به مجنون گفتم زنده بمان»، همزمان با عید سعید فطر اعلام می شود و به برندگان جوایزی نظیر سفر زیارتی مشهد مقدس یا کارت هدیه نقدی، اهداء خواهد شد.

کتاب حمیدرضا روایت عاشقانه ای از زندگی «حمیدرضا زمان زاده» معروف به «حمید کامل» است که از لابه لای یادداشت های «مریم زمان زاده» خواهر این شهید انتخاب و گردآوری شده است.

چاپ دوم کتاب «حمیدرضا» در 87 صفحه به انضمام تصاویر و اسنادی مربوط به این شهید، زیر نظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران تهیه و تنظیم شده و با شمارگان 3000 نسخه توسط انتشارات تقدیر اردیبهشت ماه جاری به چاپ رسید.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: