مسئول پیگیری اجرای "سند ۲۰۳۰" رئیس مرکز کنوانسیون‌های محیط زیست شد

کدخبر: 2212135

مسئول پیگیری سند ۲۰۳۰ که پیش از این پیگیر ارائه گزارش وزارتخانه‌های مختلف درباره عملکردشان در اجرای سند ۲۰۳۰ شده بود،‌ از سوی معاون رئیس‌جمهور به سمت رئیس مرکز امور بین‌الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اخیراً سندی از سازمان محیط زیست منتشر شده که حکایت از اجرای سند 2030 یا همان سند توسعه پایدار توسط وزارتخانه های مختلف دولت داشت.

با این توضیح که در اردیبهشت ماه جاری، سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان محیط زیست به عنوان سازمان تحت مدیریت معاون رئیس جمهور در قالب نامه ای رسمی خطاب به سازمان برنامه و بودجه، وزارت امور اقتصادی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی خواستار ارائه گزارش اجرای سند 2030 یا همان سند توسعه پایدار جهت ارائه این گزارش ها توسط نمایندگی ایران در نیویورک شده بود.

بیشتر بخوانید:"سند 2030" همچنان توسط دولت در حال اجرا است + سند

اما امروز خبری بر روی خروجی پورتال رسمی سازمان محیط زیست قرار گرفت که حکایت از انتصاب رسمی "ناصر مقدسی" به عنوان رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست دارد.

در حکم اخیر عیسی کلانتری به عنوان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست آمده است: به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست منصوب می شوید؛ امید است موفق و موید باشید.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: