امیری: مشاوره برخی افراد که کنار فدراسیون جانبازان هستند، از سر خیرخواهی نیست/ هیچ وقت با این سیستم کار نمی‌کنم و دیگر بازنخواهم گشت

کدخبر: 2212432

سرمربی مستعفی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین دلایل این تصمیمش را عنوان کرد.

حسین امیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره استعفایش از سمت سرمربیگری تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین اظهار داشت: من نامه استعفا را برای محمد تابع مسئول فنی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین و رونوشت آن را نیز برای محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک فرستاده ام.

وی درباره دلیل این استعفا گفت: مسئول من در انجمن خانم الله کرمی بود و پس از کناره رفتن او، دلیل برای ادامه همکاری ندیدم.

سرمربی مستعفی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین با اشاره به اینکه این استعفا ربطی به حضور یوسف آجراو در انجمن تیراندازی نداشته است، عنوان کرد: آجرلو استاد من بوده و احترام زیادی برایش قائل هستم، اما این استعفا ربطی به حضور او ندارد.

امیری تصریح کرد: من بیش از 4 سال سرمربی تیم ملی بودم و کارنامه ام کاملاً مشخص است. ان شاالله که پس از من، نتایج بهتر شود و رکوردهای خوب و جدیدی نیز به ثبت برسد.

وی با بیان این جمله که «هیچ وقت با این سیستم کار نمی کنم و هرگز بازنخواهم گشت»، ادامه داد: برخی افراد غیرتخصصی در کنار فدراسیون هستند و مشاوره می دهند که این مشاوره از سر خیرخواهی نیست.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: