نخستین تمرین تیم‌ملی پاراتکواندو در «ویتنام»

کدخبر: 2212435

تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان پس از ورود به «هوشیمینه» ویتنام، نخستین تمرین آماده سازی خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا برپا کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون تکواندو، ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان برای شرکت در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ، روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) راهی «هوشیمینه» ویتنام شدند و پس از استراحت، صبح امروز (دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ماه) نخستین تمرین خود را برای آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در این رویداد برپا کردند.

پاراتکواندوکاران در این تمرین ابتدا به گرم کردن بدن ها پرداخته و سپس زیر نظر کادرفنی تمرینات سرعتی را پشت سر گذاشتند.

ملی پوشان دو جلسه تمرین فنی دیگر نیز پیش از آغاز مسابقات در دستور کار خود دارند.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴)، اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴)، حامد حق شناس در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴)، سعید صادقیان پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲)، محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲)، احمد نریمانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲)، مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳)، علیرضا بخت در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) و مهدی کردلو در وزن ۷۵- کیلوگرم هوگوپوشان کشورمان در بخش مردان هستند.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است. معسود لشکری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: