زمانی: تیم ملی شانس صعود در جام جهانی را با حذف ۴ بایکن از دست داد

کدخبر: 2212448

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: ۴ بازیکن آماده این روزهای تیم های استقلال و پرسپولیس از تیم ملی حذف شدند تا شانس صعود به حداقل برسد.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره خط خوردن وریا غفوری ، کاوه رضایی، سید جلال حسینی و حسین حسینی از لیست تیم ملی گفت: معتقدم این 4 بازیکن جزو بهترین و آماده ترین بازیکنان تیم ملی بودند و به نوعی خط خوردن آنها شبهه هایی را در زمینه اینکه برخی در نظر دارند تیم ملی در جام جهانی شانس صعود نداشته باشد را ایجاد می کند. به طور حتم با حضور این بازیکنان احتمال صعود تیم ما از این گروه پر رنگ تر می شد، اما با حذف این نفرات دیگر امکان صعود نداریم و این موضوع بسیار برای تیم ملی کشورمان بد خواهد بود.

حسینی می توانست دروازه بان اول تیم ملی باشد

او ادامه داد: به نظر من حسینی دروازه بان تیم ما می توانست دروازه بان اول تیم ملی باشد و این موضوع را هیچ یک از کارشناسان فوتبال هم رد نمی کنند. او بهترین بود و اکنون با حذف شدن این بازیکنان نمی دانم آقایان چه توجیهی خواهند داشت. از فدراسیون فوتبال می خواهیم تا قبل از اینکه دیر شود به این مساله ورود کنند و 4 بازیکن را به تیم ملی بازگردانند.

سر استقلال و تیم ملی هر دو بریده شد

زمانی بیان کرد: وریا غفوری در طول فصل یکی از آماده ترین بازیکنان بوده و این افراد نه تنها سر استقلال را بریدند بلکه سر تیم ملی را هم بریدند. حتی سید جلال حسینی که بهترین بازیکن پرسپولیس و از آماده ترین بازیکنان تیم ملی است نباید از لیست حذف می شد و در نهایت کاوه رضایی که درخشش قابل قبولی داشته است.

حذف 4 بازیکن به ضرر تیم ملی بود

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال افزود: به نظر من تصمیمی که درباره خط خوردن این 4 بازیکن گرفته شد اشتباه ترین تصمیم بود و این موضوع فقط به ضرر تیم ملی است. ما باید در هر موقعیتی نگاهمان ملی باشد اما با تصمیمی که اتخاذ شد فقط تیم ملی ضرر کرد و باید هر چه سریعتر این اشتباه را جبران کنیم و قبل از اینکه دیر شود به این موضوع بپردازیم.

با حذف 4 بازیکن در حق آنها ظلم نشده بلکه در حق تیم ملی ظلم شده است.

زمانی عنوان کرد: با حذف این 4 بازیکن در حق آنها ظلم نشده بلکه در حق تیم ملی ظلم شده و ما 4 بازیکن خوب را با دست خودمان کنار گذاشتیم و در هیچ منطقی این کار قابل قبول نیست. دقیقا بهترین بازیکنانی که می توانستند در تیم ملی نقش آفرینی کنند را با دستان خودمان خط می زنیم و این کار اصلا درست نیست.

این احتمال وجود دارد که نمایندگان مجلس به خط خوردن بازیکنان ورود کنند

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان از نمایندگان مجلس خواستار ورود به حضور بازیکنان خط خورده در تیم ملی است گفت: این احتمال وجود دارد که نمایندگان مجلس به این موضوع ورود کنند و باید منتظر اعلام نمایندگان در این باره باشیم. از طرفی فراکسون ورزش مجلس شورای اسلامی هم احتمالا در این مساله ورود داشته باشند.

تیام بازیکن استقلال است

زمانی در مورد اینکه الهلالی ها به تیام پیشنهاد خودروی لوکس و ویلا داده اند و مدیران استقلال برای جذب او چه اقدامی انجام داده اند بیان کرد: تیام بازیکن ما است و با توجه به تعصبی که او به استقلال دارد دلش با این تیم است و ما سعی می کنیم تا جایی که امکان دارد او را حفظ کنیم و امیدوارم با علاقه ای که تیام به استقلال دارد او در جمع آبی ها بماند .

خبرهای خوبی در راه است

او درباره اقدامات استقلالی ها در نقل و انتقالات افزود: باشگاه مذاکرات لازم را آغاز کرده و ان شاالله به زودی خبرهای خوبی را برای هواداران استقلال اعلام خواهیم کرد.

او در مورد وضعيت حضور حسين حسينى در استقلال گفت: او از استقلال هيچ جايی نمى رود و در تيم مى ماند.

زمانى در مورد اينكه مطرح شده غفورى به خاطر تغيير پست به جام جهانى نرفته است: اصلا نبايد به اين موضوعات پرداخته شود و به نظرم بازيكنان خط خورده بايد زودتر به تيم ملى بازگردانده شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: