طاهری: رفتن به جام جهانی حق سیدجلال، وریا و حسینی بود/ دلم برای غفوری سوخت

کدخبر: 2212454

مربی تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که سیدجلال حسینی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی این شایستگی را داشتند تا به جام جهانی بروند.

بیژن طاهری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد قرار گرفتن نام بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی در فهرست استندبای تیم ملی گفت: همیشه لیست های تیم ملی با انتقادها و نظرهای مختلفی همراه بوده است و فکر نمی کنم تصمیم کی روش در این زمینه تغییر کند. فقط مصدومیت دیگر بازیکنان می تواند باعث شود تا این چهار نفر شانس اضافه شدن به لیست تیم ملی را برای جام جهانی داشته باشند.

وی ادامه داد: دلم برای وریا غفوری سوخت. او در این فصلی که گذشت خیلی زحمت کشید. غفوری جزو بهترین بازیکنان فوتبال ایران است که فصل قبل در لیگ برتر و آسیا هفت گل برای استقلال به ثمر رساند و در کارهای تهاجمی و تدافعی فوق العاده بود. حسینی که رکوردار کلین شیت شد و سید جلال هم در قهرمانی پرسپولیس و صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان نقش مهمی داشت. رفتن به جام جهانی حق سیدجلال، وریا و حسینی بود، اما نمی دانم چرا کی روش این تصمیم را گرفت.

طاهری خاطرنشان کرد: کاوه رضایی هم در اروپا عالی بازی کرد. برخی بازیکنان مصدوم بودند، اما در لیست قرار گرفتند، با این حال کاوه که گل های خوب او را در اروپا دیدیم شانسی برای همراهی تیم ملی ندارد. این بازیکنان می توانستند به کی روش کمک کنند، ولی در نهایت سرمربی تیم ملی تصمیم دیگری گرفت.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: