برومند: سیدجلال، غفوری و حسینی لیاقت بازی در جام جهانی را دارند/ عابدزاده دروازه‌بان بااستعدادی است

کدخبر: 2212465

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم کارلوس کی‌روش در تصمیم خودش برای خط زدن سیدجلال حسینی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی تجدیدنظر کند.

پرویز برومند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد اعلام لیست تیم ملی و قرار گرفتن نام چهار بازیکن در فهرست استندبای گفت: من از این تصمیم کی روش شوکه شدم و نمی دانم چه باید بگویم. حداقل در مورد سیدجلال، غفوری و حسینی باید بگویم که آنها فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در رده باشگاهی داشتند و سیدجلال و غفوری در بازی های ملی هم نمایش خوبی داشتند. به هرحال این نظر سرمربی است، ولی من نمی توانم این تصمیم را به راحتی باور کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی مهاجمان خوبی دارد و شاید به همین دلیل کاوه رضایی در لیست نهایی قرار نگرفت، ولی اعتقاد من این است که نام علی علیپور حداقل باید در لیست 35 نفره قرار می گرفت، چون او آقای گل ایران شد و خیلی هم زحمت کشید. کی روش به عنوان سرمربی فعلاً این فرصت را دارد تا این بازیکنان را دعوت کند و امیدوارم این افتاق رخ دهد و او در تصمیم خودش تجدیدنظر کند. به نظر من سیدجلال، غفوری و حسینی لایق بازی در جام جهانی هستند.

دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه آیا خط خوردن حسین حسینی به خاطر نیمکت نشینی در استقلال نبود، تصریح کرد: من این طور فکر نمی کنم. اگر حسینی بعد از نیمکت نشینی اُفت می کرد شاید این موضوع جای توجیه داشت که خط بخورد، ولی او اُفت نکرد. واقعاً هضم این اتفاق برای بازیکنانی که خط خورده اند، بسیار سخت است.

برومند در پاسخ به این پرسش که نظرش در خصوص امیر عابدزاده چیست، خاطرنشان کرد: عابدزاده گلر بااستعدادی است، ولی باید یکسری چیزها را رعایت کند. او می تواند آینده خوبی داشته باشد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: