خرید و فروش کارت شناور طرح ترافیک در بازار غیرقانونی است

کدخبر: 2212732

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خرید و فروش کارت شناور طرح ترافیک گفت: این کارت غیرقانونی است و باید با سازمانها و نهادهای متخلف برخورد شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ناهید خداکرمی در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: در گذشته ما شاهد بودیم سهمیه اعضا به شهروندان در قالب کوپن داده می شد و علاوه بر سهمیه ارزاق کوپن سیگار هم داده می شد و خیلی از افراد غیرسیگاری هم در صف می ایستادند تا از این اتفاق بهره ای ببرند و سیگارها را در بازار آزاد بفروشند.

وی تصریح کرد: اخیرا مشاهده شده تعدادی از کارتهای شناور ترافیک در بازار آزاد خرید و فروش می شود به طوری که طرح جدید یکی از اهدافش جلوگیری از رانت و ساماندهی طرح ترافیک بود که متاسفانه با وجود تلاشهای زیادی که برای تغییر سیستم و قطع رانت و در دستر س بودن عدالت شد باعث بی عدالتی در این حوزه هستیم.

خداکرمی افزود: لذا از شهردار تهران تقاضا دارم تا از شناسایی و معرفی سازمانها و نهادها و یا افرادی که به طور موجه از رانت کارت شناور و مزایایی آن بهره مند شدند و به صورت غیرقانونی در حال خرید و فروش هستند اقدام کرده و مراتب را به اطلاع شورا و مردم تهران برسانند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: