معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

فضا برای طرح انتقادات دانشجویان در دانشگاه‌ها فراهم است

کدخبر: 2212740

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: دانشگاه متعلق به تمام دانشجویان است و فضا برای طرح انتقادات دانشجویان به خوبی فراهم است، اما این انتقاد باید از راه صحیح و گفتمان درست صورت پذیرد .

به گزارش ایسنا، دکتر شعبان سپهر در دیدار با فعالان دانشجویی حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی، همتایاران سلامت روان و اعضای تشکل‌های دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: هدف از این دیدار بارش فکری دانشجویان و ارائه راه حل‌هایی برای بهبود و اعتلای تمامی حوزه‌های فعال دانشجویی است .

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه کارخانه انسان سازی و جایگاه تفکر، هم اندیشی و نقد است، افزود: اداره امور مربوط به دانشجویان بوده و به خودشان سپرده می شود و وظیفه معاونت دانشجویی فرهنگی در این میان پرورش و تعالی نیروهای انسانی است که بتوانند در آینده خدمات ارزنده‌ای به جامعه ارائه دهند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان تاکید کرد: کار گروهی و تیمی برای به سرانجام رسیدن امور بسیار مهم است و امیدوارم دانشجویان از این موضوع استقبال و این مهارت را تمرین کنند .

وی عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان مسئول و دارای اختیار، پاسخگویی به دانشجویان و صداقت با آنان است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، در ادامه، ضمن ارائه توضیحاتی درباره بودجه کشور و دانشگاه، از دانشجویان خواست تا با مشورت، هم فکری و ارائه انتقاد و پیشنهاد های سازنده در جهت کمک به تقسیم بودجه به صورت عادلانه و در جهت اعتلای فرهنگی دانشگاه گامهای موثری بردارند .

وی در ادامه از دانشجویانی که خواهان برپایی اردوی نمایشگاه کتاب بودند به صورت رسمی عذر خواهی کرد و گفت: عدم برگزاری این مهم به دلیل کمبود بودجه و اعتبارات بوده است.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست دانشجویان به بحث، گفت و گو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پرداختند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: